مقالات

سفارش قطعات الکترونیکی از خارج

سفارش قطعات الکترونیکی از خارج

شرکت ریزموج الکترونیک رسام وارد کننده انواع قطعات الکترونیک از چین و هنگ کنگ است. برای دریافت اطلاعات میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

tel:09121006436

دنیای امروزی، دنیای ارتباطات و تکنولوژي است. بسیاری از فعالیت‌ها و اتفاقاتی که درحال وقوع می باشند به وسیله تجهیزات و ابزارآلات الکترونیکی که با کمک قطعات الکترونیکی ساخته می‌شوند صورت می‌گیرند. از این رو می‌توان گفت اهمیت آشنایی و استفاده از این وسایل نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است. تولید این محصولات نیازمند قطعات و تجهیزات مورد نیاز می‌باشد. از این رو یکی از مهمترین برنامه‌هایی که شرکت‌های وارد کننده محصولات باید داشته باشند، واردات قطعات الکترونیک است.

محتوا نمایش

همه چیز درباره قطعات الکترونیکی

قطعات الکترونیکی چگونه به وجود آمدند؟ نخستین قطعات الکترونیکی لامپ‌های خلاء بودند که تا دهه ۱۹۸۰ در زمینه الکترونیک وجود داشتند و پس از آن قطعات نیمه هادی پا به این عرصه گذاشتند. با گذشت زمان و پیشرفت علم، قطعات الکترونیکی تبدیل به قطعه‌های بسیار کوچک شدند و به شکل امروزی خود وارد بازار شدند که اصطلاحا به آنها قطعات دیپ و یا قطعات اس ام دی نیز گفته می‌شود. در مطالب زیر به زبان ساده با چند نمونه از قطعات الکترونیکی که کاربرد بسیاری دارند و به صورت قطعات الکترونیک مستقیم وارد می‌شوند، آشنا خواهیم شد.

باتوجه به اهمیت و تخصصی بودن این قطعات، لازم است برای واردات قطعات اورجینال الکترونیک از افراد خبره و متخصص در این زمینه استفاده شود. گاهی اوقات مشاهده شده که برخی از افراد به دلیل نداشتن دانش و تخصص لازم در این زمینه اقدام به واردات انواع قطعات الکترونیکی می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود که در بازار قطعات مناسب و مرغوب کم‌یاب شود که نتیجه آن تولید محصولات بی‌کیفیت خواهد بود.

شرکت رسام با بهره‌مندی از کادری مجرب، توانمند و متخصص، به عنوان یکی از برترین شرکت های واردات قطعات اورجینال الکترونیکی در کشور محسوب شده و بخش زیادی از نیاز بازار را تامین می‌کند. از این رو می‌توانید برای سفارش خارجی قطعات الکترونیک، مانند؛ خرید آی سی، خرید ترانزیستور و یا قطعات الکترونیکی کمیاب نظیر خرید کریستال و یا خرید فیلتر الکترونیکی و انواع قطعات دیگر  شرکت رسام را انتخاب کنید.

همه چیز در مورد قطعات الکترونیکی

در ادامه به بررسی ضرورت واردات قطعات الکترونیکی می پردازیم و به این سوال پاسخ می دهیم که اصلا چرا باید از کشورهای خارجی قطعات خود را تهیه کنیم. همچنین با مراحل واردات قطعات الکترونیکی توسط شرکت رسام نیز به طور کامل آشنا خواهید شد.

نکات مهم در واردات قطعات الکترونیکی

یکی از مهم ترین نکات در زمینه واردات قطعات برقی و تاسیس شرکت بازرگانی قطعات الکترونیکی آشنایی با نحوه وارادت قطعات الکترونیکی می باشد. در مرحله بعدی باید تعداد قطعاتی که قرار است وارد شود را مشخص کنید، تا هزینه شما به طور دقیق محاسبه شود. یکی از نکات طلایی واردات قطعات الکترونیک، مباحثی مانند ترخیص، حمل و نقل و حواله دلار از ایران به آمریکا یا حواله دلار به چین و هر کشور دیگری است.

نکته آخر این است که زمانی اقدام به واردات قطعات الکترونیکی کنید، که قطعه مورد نظر مانند خرید تجهیزات فیبر نوری و یا خرید ترانزیستور در ایران به سختی صورت گیرد. در این زمان است که شما باید به واردات کالا از چین و یا هر کشور دیگری اقدام نمایید.

مزایای-واردات-قطعات-الکترونیکی

اهمیت واردات قطعات الکترونیکی

همانطور که می دانید هر کشور، منابع درآمد خاص خودش را دارد. در همین زمان، احتمال دارد که یک کشور فاقد برخی از منابع باشد و به همین دلیل نتواند در بخش های مذکور پیشرفتی داشته باشد. اجازه دهید این موضوع را با ذکر مثالی برایتان توضیح دهیم. به عنوان نمونه، در حالی که برخی از کشورها از نظر سوخت‌ های فسیلی، منابع معدنی و همینطور مواد شیمیایی اولیه مانند گاز و نفت غنی می باشند، برخی دیگر از مواد مذکور بی ‌بهره‌ می باشند و یا از طرفی دیگر بعضی از کشورها سیستم های آموزشی و البته زیرساخت های بسیار فوق العاده ‌ای دارند و برخی دیگر از آن بی بهره اند.

در این زمان، هرگاه یک کشور اقدام به صادرات کالا و تجهیزاتی می ‌کند، که در آن زمینه حرف اول را می‌ زند، اقتصاد آن کشور رو به رشد خواهد شد. از طرفی دیگر ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که واردات از کشور چین نه تنها برای کمپانی های مختلف، بلکه برای مشتریان آنان نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه بدین وسیله قادر هستند از کالاهایی استفاده نمایند که در بازار داخلی وجود ندارند. به همین دلیل شناخت یک شرکت معتبر وارد کننده قطعات الکترونیکی برای کسب و کارهای مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است.

از آنجایی که به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشور ایران با آن مواجه است، تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی با مشکل کمبود قطعات لازم دست و پنجه نرم می‌کنند. برای ادامه فعالیت ، کارخانه‌های تولیدی کشور لازم به واردات قطعات اورجینال الکترونیکی به اندازه کافی به کشور می باشند. با توجه به کمبود تولید و یا کمبود برخی از قطعات، واردات و خرید قطعات الکترونیکی از خارج از کشور یکی از نیازهای اساسی بازار است.

از این رو مجموعه رسام با علم به این موضوع، با بسیاری از کشورهای تولید کننده قطعات الکترونیکی در ارتباط است. شرکت رسام به کمک متخصصان این حوزه، توانایی واردات قطعات الکترونیک از اروپا، چین، دبی و دیگر کشورهای تولید کننده را دارد.

اهمیت واردات قطعات الکترونیکی

مزایای خرید قطعات الکترونیکی از خارج

پیشرفت تکنولوژی و روی‌کار آمدن لوازم ارتباطی الکترونیکی، باعث شده تا واردات قطعات اورجینال الکترونیکی به کشور اهمیت بسیار زیادی پیدا کند. قطعات الکترونیکی به گونه‌ای است که در بسیاری از حوزه‌ها کاربرد دارد و فقط مختص کارخانه‌ تولید کننده لوازم دیجیتال نیست. از این رو شرکت‌های زیادی تحت عنوان فروشگاه‌ واردات قطعات الکترونیکی، این محصولات را وارد می‌کنند.

به عبارتی بهتر می‌توان گفت بازار رقابتی در حوزه واردات قطعات الکترونیکی به کشور بسیار داغ است. این درحالی است که برای موفقیت و کسب سود بیشتر در این بازار به علت تعدد شرکت‌های وارد کننده، کسانی که بتوانند سفارش خارجی قطعات الکترونیک را با هزینه کمتری دریافت کنند، سود بیشتری را به دست خواهند آورد.

تنوع قطعات الکترونیکی در کشور ما نسبت به کشورهای دیگر کم‌تر است. برخی از قطعات که می‌توان آن‌ها را به راحتی در بازار های بین المللی یافت، در کشور ایران کمیاب و یا حتی نایاب هستند. از این رو، واردات قطعات الکترونیک خاص از خارج از کشور یک راه کار مناسب محسوب می‌شود. موارد زیر مزایای خرید و سفارش قطعات الکترونیکی از خارج از کشور می باشد: 

  • در صورتی که شما تصمیم به تهیه قطعات الکترونیک مورد نیاز خود را از خارج از کشور گرفته اید، می توانید به بازار های بین المللی دسترسی پیدا کنید. همین امر باعث افزایش قدرت انتخاب شما شده و شما را با یک مجموعه بسیار بزرگ از قطعات الکترونیکی و سایر قطعات روبه رو می کند.
  • شما می توانید در این مجموعه بزرگ بین المللی قطعات به روز مورد نیاز خود را تهیه کنید.
  • با خرید از بازار بین المللی می توانید قطعاتی با کیفیت های مختلف را با توجه به بودجه خود خریداری نمایید. زیرا، قیمت های متفاوتی برای قطعات وجود دارد.
  • خرید قطعات الکترونیکی از خارج سبب می شود که تولیدکنندگان ایرانی دسترسی نامحدود به قطعات داشته باشند و بتوانند محصولات مورد نظرشان را طراحی و تولید کنند.
  • از مزایای دیگر خرید قطعات الکترونیکی از خارج می توان به امکان خرید از راه دور و به صورت آنلاین اشاره کرد.
  • داشتن دسترسی نامحدود به لوازم الکترونیکی سبب می شود، که بتوانید همانند رقیبان پر قدرت خود با تکنولوژی روز دنیا همراه شوید. از جمله راه کار های موثر برای دستیابی به تجهیزات مورد نیاز، واردات قطعات الکترونیکی از چین می باشد.
  • با خرید قطعات الکترونیکی از خارج از قیمت های بسیار مناسب و همچنین ضمانت قطعات برخوردار خواهید شد.
  • واردات عمده قطعات الکترونیکی نیز از دیگر مزایای خرید قطعات الکترونیکی از خارج از کشور می باشد.
  • شما می توانید قبل از خرید از مشاوره های فنی بهره مند شده و پس از سفارش قطعات الکترونیکی (از جمله قطعات الکترونیکی می توان به انواع سلف و … اشاره کرد.) از خارج به کمک رسام، آن ها را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

غالب واردات رسام از کشور چین است، که می‌توان گفت بهترین گزینه در بین تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی برای ایرانیان است؛ چرا که هم قیمت مناسبی دارند و هم تنوع و کیفیت محصولات چینی بالاست. لازم بذکر است که محصولاتی را که در چین تولید نمی‌شوند رسام از سایر کشورها وارد می‌کند.

سفارش قطعات الکترونیک از خارج

آدرس شرکت ریز موج الکترونیک رسام:

میرداماد-خیابان نفت جنوبی(صدق)-خیابان تابان شرقی-پلاک3-واحد4

تلفن های تماس:
021-22920838

021-66753785-7

قطعات الکترونیکی وارداتی به کشور

برای خرید قطعات الکترونیک هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید قطعه الکترونیکی مورد نیاز خود را به راحتی سفارش دهید. شرکت ریز موج رسام به شما این اطمینان را می دهد که تمام قطعات الکترونیکی مورد نیاز شما را تامین کند فقط کافیست با تیم رسام تماس گرفته و مشخصات قطعه و نوع قطعه را برای ما ارسال کنید.

از قطعات رایجی که به کشور وارد می‌شوند می‌توان به انواع خازن smd (مثلا خازن smd الکترولیتی)، ترانزیستور، دیود، آی‌سی، تجهیزات شبکه و مخابراتی، کانکتور و قطعات صنعتی کانکتورهایRF، مبدل DC، انواع تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی مانند آی سی و… اشاره کرد. شرکت‌های مختلفی در سطح جهان این قطعات را تولید می‌کنند. از برترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی قطعات الکترونیکی در جهان می‌توان به سامسونگ کره‌ای، هون‌های تایوانی، هیتاچی ژاپنی، هانیول آمریکایی، میتسوبیشی ژاپنی، میدیای چینی، اشنایدر فرانسوی و هایر هنگ‌کنگی اشاره کرد.

با توجه به دلایلی که در مقدمه بیان شد، نحوه‌ی سفارش قطعات الکترونیکی از خارج و نحوه واردات قطعات الکترونیکی به کشور اهمیت زیادی دارد. شرکت‌های مختلفی در زمینه‌ واردات قطعات الکترونیکی از اروپا و سایر کشورها فعالیت می‌کنند که شرکت ریزموج الکترونیک رسام از جمله شرکت‌های فعال در این زمینه است، که محصولات مدنظر مشتریان را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. این شرکت قطعات مهم و پرکاربردی چون دیود (یکسو کننده‌ی جریان که از چین و ترکیه وارد می‌شود) و خازن (ذخیره‌کننده‌ی انرژی) را به کشور وارد می‌کند.

مراحل واردات قطعات الکترونیکی خارج از کشور

از چه کشورهایی قطعات الکترونیکی وارد می‌شوند؟

پیش از واردات قطعات اورجینال الکترونیکی، شرایط کشورهای تولیدکننده را بررسی کنید تا بتوانید بهترین محصولات را وارد کنید. مهم ترین کشورهای تولید کننده قطعات الکترونیکی آمریکا، اروپا، چین و هنگ کنگ هستند. امروزه بیشتر شرکت‌ها واردات قطعات الکترونیکی از چین و واردات قطعات الکترونیک از دبی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. این دو کشور توانسته اند تا حد زیادی تمامی شرایط یک تولیدکننده خوب را فراهم کنند. از این رو سفارش قطعات الکترونیکی از این کشورها سود خوبی را به همراه دارد. با توجه به مقرون‌ به‌ صرفه بودن خریداری از چین، حمل و نقل راحت‌تر نسبت به سایر کشورها و بهتر بودن روابط دیپلماتیک با دولت ایران، چین بهترین گزینه برای سفارش و خرید قطعات الکترونیکی می باشد. البته واردات قطعات الکترونیک از اروپا را نباید از یاد برد که به عنوان یکی از غول‌های تولیدکننده در دنیا به شمار می‌رود.

در ادامه شما را با مراحل و نحوه واردات قطعات الکترونیکی آشنا می کنیم تا هرگونه ابهامی در این خصوص از بین برود. لازم به ذکر است که با توجه به مزایای ذکر شده در این مقاله، واردات و سفارش قطعات الکترونیکی از نظر زمانی و اقتصادی کاملا به صرفه می باشد. بنابراین با دقت ادامه مقاله را مطالعه کنید.

کشورهای واردکننده قطعات الکترونیکی

چگونه واردات قطعات الکترونیکی به کشور صورت می‌گیرد؟

ایران همانند بسیاری از کشورها واردات قطعات الکترونیکی را از دو طریق زمینی و هوایی انجام می‌دهد. منوط به اینکه چه موقع به این قطعات الکترونیکی نیاز دارید نظیر انواع خازن های smd نحوه حمل قطعات الکترونیک برای شما متفاوت خواهد بود. شما این امکان را دارید که قطعات خود را از سایر کشورها توسط کشتی و یا هواپیما وارد کنید.

معمولا برای واردات قطعات الکترونیکی از چین و واردات قطعات الکترونیک از اروپا از روش هوایی استفاده می شود، که حدود دو هفته طول می کشد. برای این کار لازم است تا شرکت های واردات قطعات الکترونیک یک روز مشخصی را جهت ورود قطعات به کشور انتخاب کنند. معمولا این اتفاق یک بار در هفته اتفاق می‌افتد.

واردات قطعات اورجینال الکترونیک از طریق آبی نیز به وسیله کشتی‌های باربری صورت می‌گیرد. زمان ورود قطعات با استفاده از این روش بیشتر از روش هوایی است. به طور تقریبی استفاده از این روش بین 2 هفته الی 4 ماه زمان نیاز دارد.

سفارش قطعات الکترونیک از چین

مراحل و نحوه واردات قطعات الکترونیکی خارج از کشور

همان طور که گفتیم قطعات الکترونیکی از 2 مسیر هوایی و دریایی انجام می‌شود. مسیر واردات هوایی حدود 2 هفته و واردات دریایی تا 4 ماه زمان می‌برد. نحوه واردات قطعات الکترونیکی مراحل کلی زیر را دارد:

– سفارش و خرید قطعه‌ی الکترونیکی و سپس پرداخت به شرکت‌ها از طریق حواله‌ی ارزی

– ارسال قطعه‌ی الکترونیکی

– ترخیص از گمرک و تحویل آن به مشتری

در رابطه با حواله‌ی ارزی می‌توان گفت که با حواله‌ی ارزی یک موسسه‌ی مالی بنا به خواسته‌ی مشتری از طریق یکی از بانک‌های کارگزار خود در خارج از کشور حواله صادر می‌کند و بانک کارگزار مبلغ بیان شده توسط موسسه‌ی مالی را به فرد موردنظر در خارج از کشور می‌پردازد. در ادامه توضیحات تکمیلی را در خصوص ترخیص قطعات الکترونیکی ارائه می دهیم.

نحوه واردات قطعات الکترونیکی

چطور واردات و ترخیص قطعات الکترونیکی را انجام دهیم؟

با توجه به هزینه‌های انجام شده برای سفارش و خرید قطعات الکترونیکی نیاز است تا از مرجوع شدن یا متروکه شدن آن‌ها در انبارهای گمرک جلوگیری گردد. بدین جهت توجه به نکاتی چون عدم ممنوعیت قطعه‌ی وارداتی و بطور کلی قوانین مربوط به واردات ضروری است. همچنین پیش از واردات قطعات الکترونیکی بایستی به این نکته توجه داشت که نمونه‌ای از محصولی که قرار است وارد شود مورد تایید قرار گیرد و سپس برای وارد کردن آن مجوزهای لازم گرفته شود. موارد بیان شده خود بیانگر و تاییدکننده‌ی این هستند که هر شخصی به تنهایی نمی‌تواند واردات مراحل ترخیص قطعات الکترونیکی را طی کند. مگر اینکه مهارت کافی یا آگاهی کامل از قوانین گمرک داشته باشد.

برای ترخیص کالا از گمرک مراحل زیر باید طی شوند:

– ثبت اظهارنامه‌ی وارداتی از طریق سامانه‌ی گمرکی

– احراز هویت صاحب کالا یا شرکت موردنظر و ثبت اظهارنامه‌ی ی قطعات

– کنترل و تعیین ارزش قطعات الکترونیکی

– دریافت مجوزهای لازم

– پرداخت هزینه‌ی گمرکی

مبحث کنترل کیفیت هم با توجه به وجود گمرک در مسیر واردات اهمیت بالایی دارد؛ چرا که در صورت مشکل‌دار بودن کالای وارد شده، مرجوع کردنش دشوار خواهد بود و هزینه و زمان زیادی هدر می‌رود.

سفارش خارج قطعات الکترونیکی

نحوه واردات قطعات الکترونیکی از طریق شرکت‌ها

اگر قرار باشد قطعات مستقیما از شرکت‌های خارجی خریداری و وارد شوند، مراحل طاقت‌فرسای بیان شده باید طی شود. هم‌چنین تحریم‌ها خود عاملی برای نیاز به شرکت‌های وارداتی به جای واردات انفرادی هستند. در خیلی از موارد هم واسطه‌هایی در مسیر تهیه‌ی قطعات الکترونیکی وجود دارد که دسترسی به آن‌ها را پیچیده‌تر و زمان‌برتر می‌کند که در نتیجه نیاز مبرمی به کاهش میزان واسطه‌ها در این میان حس می‌شود. بدین جهت با خرید کردن مستقیم از فروشندگان و شرکت‌های معتبر مشکلات بیان شده حل می‌شوند.

شرکت‌هایی در داخل کشور با نحوه واردات قطعات الکترونیکی آشنا هستند و در آن زمینه فعالیت می‌کنند که شرکت ریزموج الکترونیک رسام از جمله‌ی آنان است و کلیه‌ی مراحل واردات قطعات الکترونیکی از اروپا، آسیا و آمریکا را انجام می‌دهد که البته همانطور که پیش‌تر بیان شد، چین بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای کشوری است که واردات از آن انجام می‌شود.

نحوه واردات قطعات الکترونیکی از طریق شرکت‌ها

بهترین راه سفارش قطعات الکترونیک

لازم به ذکر است که بهترین راه جهت سفارش قطعات الکترونیکی مورد نظر خود، انتخاب یک شرکت وارد کننده قطعات الکترونیکی می باشد. توجه داشته باشید که شرکت های فعال در زمینه فروش و تامین قطعات الکترونیکی در اصل به عنوان یک واسطه عمل می کنند و به همین دلیل اقدامات قانونی لازم و همچنین ثبت سفارش را نیز به نمایندگی از طرف شما انجام خواهند داد. از طرفی دیگر انتخاب یک شرکت ایرانی که با شرایط واردات قطعات الکترونیکی آشنا باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه این کار نیازمند دانش و البته تجربه بالایی می باشد. به زبان ساده تر در صورت عدم شناخت شما از میزان مراقبت های لازم از قطعات الکترونیکی و یا نداشتن شناخت کافی از استانداردهای شرکت های فروشنده خارجی، امکان این وجود دارد که قطعات خریداری شده توسط شما خراب بوده و یا در هنگام حمل و نقل و جا به جایی آسیب ببینند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام برای خرید قطعات الکترونیکی حتما از مشاوران رسام، که یک شرکت معتبر وارد کننده قطعات الکترونیکی است، کمک بگیرید.

بهترین راه سفارش قطعات الکترونیک

توانایی مهم شرکت وارد کننده قطعات الکترونیکی

لازم به ذکر است که توانایی در پیدا کردن قطعات نایاب در بازار از جمله ویژگی های بسیار مهم در زمینه فروش و تامین قطعات الکترونیکی می باشد. بنابراین اگر قصد دارید تا در بازارهای داخلی قطعات الکترونیک، یک مزیت رقابتی نسبت به دیگر رقبای خود داشته باشید، باید بتوانید قطعاتی را در بازار پیدا کنید که کمیاب بوده و مشتری به آن نیاز زیادی داشته باشد. شرکت ریز موج الکترونیک رسام با سال ها تجربه در حوزه فروش و تامین قطعات الکترونیکی می تواند انتخاب مناسبی برای شما و کسب و کارتان باشد. بنابراین اگر قصد کسب برتری قابل توجهی را نسبت به رقیب های خود دارید، حتما جهت سفارش و یا رفع نیاز خود با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید.

توانایی مهم شرکت وارد کننده قطعات الکترونیکی

کدام شرکت را برای سفارش خارجی قطعات الکترونیک انتخاب کنیم؟

برای واردات لوازم برقی، قطعات الکترونیکی و … شرکت بازرگانی که انتخاب می کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انتخاب بهترین شرکت جهت سفارش، بهتر است به بررسی قابلیت‌ها و ویژگی‌های شرکت بپردازیم. مواردی وجود دارد که می‌توان یک شرکت حرفه‌ای و درجه یک را از شرکت‌های تازه تأسیس و کم تجربه جدا کند. مهم‌ترین ویژگی‌ها شامل این موارد می‌شود:

  1. بهتر است شرکتی برای سفارش خارجی قطعات الکترونیک انتخاب شود که سابقه واردات قطعات خارجی و واردات لوازم برقی را داشته باشد. این مسئله کمک می‌کند که شرکت مذکور راه و رسم و چگونگی کار را بداند و از تولیدکنندگان معتبر قطعه دریافت کند.
  2. شرکتی باید انتخاب شود که در میان چارت اداری خود از افراد متخصص، کار بلد، ماهر در زمینه تشخیص قطعات اورجینال از فیک و مهندسین این زمینه بهره ببرد.
  3. ممکن است برخی از شرکت‌ها به دلیل عدم آشنایی با قطعات، اقدام به وارد کردن قطعات تقلبی و بی‌کیفیت کرده و برای فروش آن مبالغ بالایی را تعیین کنند. این موضوع باعث می‌شود مشتریان دچار ضرر شوند. بهتر است شرکتی که قیمت منصفانه‌تر و بهتری را ارائه می‌دهد، برای ثبت سفارش انتخاب کرد.
  4. سرعت بالا در تحویل سفارش نیز اهمیت زیادی دارد. معمولاً زمان دریافت قطعات سفارش داده شده از دو هفته تا 2 ماه متغیر است.
  5. داشتن مشاوران و متخصصان کار بلد که بتوانند مشتریان را در انتخاب قطعه مناسب راهنمایی کند نیز از دیگر دلایلی است که یک شرکت خوب باید آن را داشته باشد.

سفارش خارج قطعات الکترونیکی

سهولت سفارش از شرکت های معتبر

از طریق چنین شرکت‌هایی می‌توان قطعات الکترونیکی را از خارج سفارش داد که خود این شرکت‌ها با ترخیص قطعات از گمرک واردات را تسریع و تسهیل می‌کنند. البته باید در نظر داشت که این شرکت‌ها اعتبار کافی را داشته باشند و از افراد متخصصی برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند و حتی خدمات مشاوره‌ای مناسب برای کمک به انتخاب قطعات مناسب توسط مشتریان داشته باشد. قطعات وارداتی توسط این شرکت‌ها بایستی کیفیت کافی را داشته باشند و در مدت زمان مشخصی نیز بتوانند قطعات سفارشی را تحویل مشتری دهند.

شرکت ریزموج الکترونیک رسام تیم پشتیبانی قوی‌ای با پاسخگویی قوی دارد که در تعداد بالای سفارش و صرفه‌جویی در زمان اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد. بعلاوه گارانتی معتبر، تنوع قطعات و قیمت مناسب از سایر مزیت‌هایی است که خرید از رسام برای مشتری بدنبال خواهد داشت.

سهولت سفارش از شرکت های معتبر

اقدامات لازم برای سفارش قطعات الکترونیکی از خارج

سفارش قطعات الکترونیکی از خارج دارای یکسری شرایط و ضوابط می‌باشد. به عبارتی بهتر، شرکت‌هایی که قصد وارد کردن قطعات الکترونیکی را دارند، لازم است تا با ساز و کار مرتبط با آن آشنا شوند.

از جمله مهم‌ترین کشورهایی که برای وارد کردن قطعات بسیار با صرفه است، چین است. خرید قطعات الکترونیکی از چین دارای مزیت‌هایی از جمله مقرون به صرفه بودن، حمل و نقل راحت‌تر نسبت به دیگر کشورها و رابطه خوب کشور چین با ایران است. پس اگر خریدار جزیی هستید که بنا به دلایلی نیاز به سفارش قطعه از خارج دارید و یا شرکتی هستید که به صورت کلی نیاز به واردات قطعه از خارج دارد، اولین کشوری که باید مورد بررسی قرار دهید، چین است.

از مهم‌ترین شرایطی که باید در سفارش قطعات الکترونیک از خارج مورد توجه قرار گیرد عبارت‌اند از:

انتخاب تولیدکننده

کشورهای زیادی در دنیا هستند که قطعات الکترونیکی را تولید می‌کنند؛ اما بهتر است با تحقیق و بررسی سوابق و فعالیت‌های شرکت‌ها، بهترین انتخاب را انجام دهیم. در حال حاضر کشور چین، یکی از برترین تولید کنندگان این نوع قطعات در دنیا محسوب می‌شود. شرکت رسام با علم به این موضوع سفارش قطعات الکترونیک از چین را در دستور کار خود قرار داده است.

انتخاب تولیدکننده قطعات الکترونیکی

بررسی محصولات و درخواست نمونه کار

همان‌طور که گفتیم انتخاب یک تولیدکننده باکیفیت اهمیت زیادی دارد. از این رو می‌توان از شرکت مورد نظر درخواست نمونه کار داشت تا مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. معمولاً شرکت‌های وارد کننده با استخدام افراد متخصص در زمینه شناسایی قطعات الکترونیک و یا کارشناس کنترل کیفیت، از میزان سلامت قطعات اطلاعات کسب می‌کنند. این کار برای اطمینان بیشتر صورت خواهد گرفت.

شرکت رسام از جمله شرکت‌هایی است که سال‌ها اقدام به واردات قطعه از خارج کرده و می‌تواند در صورت نیاز شما ، سفارش قطعه از خارج دهد.

بررسی محصولات و درخواست نمونه کار

ثبت سفارش و پرداخت پول

پس از انتخاب بهترین تولیدکننده، برای سفارش قطعات الکترونیکی از خارج باید سفارش خود را ثبت کرده و هزینه آن را پرداخت نمایید. بهتر است به صورت مستقیم با کارخانه تولیدکننده ارتباط گرفته و از طریق مسئولین شرکت خود، وارد مذاکره شوید. پس از ثبت سفارش برای پرداخت هزینه ممکن است دچار مشکل شوید. دلیل آن نیز تحریم‌های بانکی کشور می‌باشد. با این حال می‌توانید به صورت مستقیم یا از طریق صرافی‌های معتبر کشور، هزینه آن را جابه‌جا کنید.

ثبت سفارش و پرداخت پول

درخواست گارانتی

عموماً بیشتر کارخانه‌‌های تولیدکننده قطعات الکترونیکی، محصولاتی که تولید می‌کنند دارای گارانتی و ضمانت است. داشتن گارانتی باعث می‌شود که در صورت وجود هرگونه خرابی و عدم داشتن کیفیت مناسب، دچار ضرر نشوید و خسارت‌های ناشی از آن را از تولید کننده مربوطه دریافت کنید.

عموما در قطعات الکترونیکی، صدمات ناشی از گرد و غبار، نوسان جریان، ضربه‌های فیزیکی شامل گارانتی نمی‌شود. بلکه خرابی‌های ناشی از ساخت قطعات الکترونیکی در کارخانه شامل گارانتی می‌شود. شرکت رسام محصولاتش و هر قطعه‌ای که به صورت سفارش از خارج انجام می‌شود را گارانتی می‌کند تا خیال شما عزیزان را راحت کند.

درخواست گارانتی قطعات الکترونیکی

تحویل قطعات

پس از سفارش قطعات الکترونیکی از خارج و پرداخت هزینه آن، تولیدکننده محصولات را برای شما ارسال می‌کند. اینکه چگونه قطعات الکترونیکی به دست شما برسد، بستگی به خودتان دارد. می‌توانید از طریق هوایی و با هواپیما قطعات را تحویل بگیرید؛ یا اینکه از حمل و نقل دریایی و کشتی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مدت‌زمان تحویل کالا از طریق کشتی بسیار بیشتر از دریافت آن از طریق هواپیما است.

تحویل قطعات الکترونیکی

بررسی قطعات پس از تحویل

یکی از مهم‌ترین مواردی که یک تولیدکننده باید در نظر بگیرد، ارسال قطعات اورجینال است. معمولاً برخی از کشورها به دلیل داشتن فناوری‌های پیشرفته، محصولات و قطعات الکترونیکی High Copy را به جای قطعات اورجینال ارسال می‌کنند. در این شرایط لازم است پس از تحویل کالا، به بررسی دقیق آن بپردازید تا در صورت وجود هرگونه اشکال، کارخانه تولید کننده را مطلع کنید.

علاوه بر موارد بالا که در خصوص نحوه واردات قطعات الکترونیکی گفته شد، یک سری نکات تکمیلی نیز در این خصوص وجود دارد، که رعایت و توجه کردن به آن ها منجر به کاهش مشکلات احتمالی خواهد شد.

برای واردات قطعات اورجینال الکترونیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

استعلام قیمت

پیش از ثبت سفارش از تامین کنندگان اصلی لازم است تا استعلام قیمت قطعات الکترونیکی را قبل از خرید گرفت. این موضوع نیازمند تجربه و دانش مختص به خود است. از این رو افرادی که به عنوان متخصص در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، باید این وظیفه را به عهده بگیرند. علاوه بر این، هزینه ارسال به کشور و هزینه گمرک نیز جزء دیگر مواردی است که در بحث استعلام قیمت باید بررسی شود. با بررسی این موارد بیش از ثبت سفارش می‌توانید برآورد مالی از واردات قطعه الکترونیک داشته باشید و بفهمید که واردات در این مقطع سودآور است یا نه.

استعلام قیمت قطعات الکترونیکی

بررسی بازار

پیش از آنکه برای واردات قطعات الکترونیک اقدام کنید، باید به صورت جامع بازار را مورد بررسی قرار دهید. این بررسی از آن جهت است که قطعات کمیاب و یا قطعاتی که درخواست بیشتری را دارد را شناسایی کرده و آن‌ها را وارد کنید(به عنوان مثال خرید ترایاک در بازار به دلیل کاربرد بالای آن بسیار بالا است و تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی به آن احتیاج دارند).با این کار می‌توانید سود بیشتری نیز بدست بیاورید. اگر بازار را بررسی نکنید، با وارد کردن قطعات اشتباه، امکان فروش آن‌ها سخت خواهد شد.

بررسی بازار قطعات الکترونیک

خرید از تولیدکنندگان معتبر

ممکن است به دلیل عدم آشنایی برخی از افراد با نوع قطعات و تولیدکنندگان آن، قطعاتی باکیفیت بسیار پایین و نامرغوب را خریداری کنند. از این رو لازم است پیش از ثبت سفارش از کیفیت محصولات اطلاعات کافی را بدست آورید. از همین رو شرکت های واردات قطعات الکترونیک شخصی را به عنوان مسئول کنترل کیفیت استخدام می‌کنند که با کیفیت قطعات کارخانه های تولیدی، آشنا شوند.

خرید از تولیدکنندگان معتبر قطعات الکترونیک

گارانتی

بهتر است برای واردات قطعات الکترونیک، از تولید‌کنند‌ه‌ای خرید کرد که دارای ضمانت سلامتی قطعات و گارانتی باشد. در اینصورت پس از ثبت سفارش و خرید، در صورت بروز مشکل می‌توان از ضررهای احتمالی جلوگیری کرد.

واردات قطعات الکترونیک

مراحل سفارش قطعات و ماژول‌های الکترونیکی

هنگام سفارش قطعات الکترونیک و حواله دلار به اوکراین ارائه کلیه جزئیات به شرکت وارد کننده، کمک بسیاری به خرید کالا می‌کند و میزان خطا در موقع سفارش به حداقل خود می‌رسد.

جزئیاتی که باید به آنها توجه کنید و در اختیار وارد کننده قرار دهید اعم از:

  • کارخانه سازنده
  • شماره فنی
  • دیتا شیت کالا
  • تعداد مورد نیاز
  • در صورت اطلاع از سایت یا شرکت فروشنده آن کالا، اطلاعات فروشنده خارجی نیز داده شود
  • مشخص کردن نحوه ارسال مرسوله
  • بعد از ثبت سفارش، وارد کننده در مورد هر مرحله از سفارش و دریافت مرسوله به متقاضی اطلاع رسانی می‌کند.
  • بعد از ورود مرسوله به کشور و سپری کردن مراحل گمرکی، با هماهنگی برای متقاضی ارسال می‌شود.

واردات قطعات الکترونیک

تعرفه واردات قطعات الکترونیک

این موضوع به نوع قطعه الکتریکی بستگی خواهد داشت. به عنوان نمونه وارد کردن سلف و خازن قیمت‌های یکسانی ندارند. از طرفی حجم سفارش نیز تاثیر زیادی در تعرفه واردات قطعات اورجینال الکترونیکی خواهد داشت. از دیگر مواردی که تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصولات و خرید قطعات الکترونیکی با کیفیت دارد، کشور مورد نظر جهت سفارش است. کشورهای اروپایی محصولات خوب و باکیفیتی را تولید می‌کنند. از این رو برای واردات قطعات الکترونیک از اروپا باید هزینه بیشتری را به نسبت واردات قطعات اورجینال الکترونیکی از دبی متحمل شد.

علاوه بر این هزینه‌هایی که شرکت های واردات قطعات الکترونیک متحمل می‌شوند نیز در تعیین قیمت تاثیرگذار است. به عبارتی بهتر برای واردات قطعات الکترونیکی هزینه‌های مختلفی همچون هزینه خرید، گمرک، ارسال و همچنین بسته بندی آن وجود دارد. از این رو با بررسی این هزینه‌ها و سودی که شرکت از وارد کردن قطعات در نظر دارد، تعیین کننده تعرفه واردات قطعات الکترونیک خواهد بود.

تعرفه واردات قطعات الکترونیک

آیا ایران برای واردات قطعات اورجینال الکترونیکی شرایطی را تعیین کرده است؟

به منظور جلوگیری از خرید کالاهای بی کیفیت و ورود قطعات الکترونیک به صورت قاچاق و غیرقانونی، دولت ایران قوانینی را درنظر گرفته که شرکت های واردات قطعات اورجینال الکترونیکی ملزم به رعایت آن هستند. این قوانین عبارتند از:

بررسی نمونه‌کار

اولین موردی که باید رعایت شود این است که پیش از سفارش قطعات، نمونه‌ای از قطعه را به‌صورت نمونه محصول از شرکت مبدا درخواست کنید. این کار باعث می‌شود با کیفیت محصولات این شرکت آشنا شوید. البته لازم است بررسی قطعات را بر عهده افراد متخصص و کاربلد در این حوزه بگذارید.

بررسی نمونه‌کار قطعات الکترونیک

معتبر بودن کارخانه

بسیاری از کارخانه ها هستند که هیچ‌جایی ثبت نشده‌اند و مشغول فعالیت به صورت غیرقانونی می باشند. برای آنکه در دام این کارخانه‌های تقلبی نیفتید، لازم است که از اعتبار و جایگاه کارخانه در سطح کشور مربوطه اطلاعاتی بدست بیاورید. همچنین پیش از اطمینان کامل از کیفیت و اعتبار کارخانه، از ثبت سفارش و پرداخت هزینه خودداری کنید. چراکه استفاده از قطعات الکترونیکی نامرغوب در محصولات برای شما موجب بروز آسیب یا حادثه می‌شود و اعتبار خود شما را نیز زیر سوال می‌برد.

معتبر بودن کارخانه قطعات الکترونیک

مراقب دلال‌ها باشید

جهت واردات قطعات اورجینال الکترونیکی اید به صورت مستقیم و بدون واسطه باید کارخانه مذکور ارتباط برقرار شود. این فرآیند باعث کوتاه شدن دست دلالان جهت معرفی قطعات بی‌کیفیت خواهد شد. علاوه بر این ارتباط مستقیم باعث افزایش اعتبار شرکت نیز می‌شود که برای قرارداد های بعدی و جذب مشتری بسیار تاثیرگذار خواهد بود. همچنین می‌توان قطعات مورد نیاز را به همراه متخصصین این حوزه مورد بررسی قرار داد.

دلال های قطعات الکترونیک

کاهش قیمت‌ها

به دلیل اینکه ارز در کشور قیمت بالایی دارد و اینکه خرید و فروش در حوزه بین الملل نیز با ارز صورت می‌گیرد، برای کاهش هزینه‌های خرید بهتر است با کارخانه‌های مذکور وارد مذاکره شد تا بتوان محصولات باکیفیت را با قیمت مقرون به صرفه‌ای وارد کرد. تمامی این اقدامات را مجموعه ریز موج الکترونیک رسام انجام می دهد تا شما مجبور به صرف هزینه و زمان برای این کار نباشید. تنها کاری که شما لازم است انجام دهید سفارش قطعات الکترونیکی مورد نظر خود می باشد تا در کمترین زمان آن را برای شما از بهترین کارخانه های دنیا تهیه کنیم.

کاهش قیمت‌های قطعات الکترونیک

آدرس شرکت ریز موج الکترونیک رسام:

میرداماد-خیابان نفت جنوبی(صدق)-خیابان تابان شرقی-پلاک3-واحد4

تلفن های تماس:
021-22920838

021-66753785-7

<قطعات الکترونیکی

12 مورد از قطعات الکترونیکی پر کاربرد و قابل سفارش از خارج

در این قسمت 12 مورد از پرکاربردترین قطعات الکترونیکی که می توانید از خارج از کشور وارد کنید را بررسی می کنیم:

ترانزیستور

ترانزیستور از جمله قطعات الکترونیکی اکتیو و بسیار پرکاربرد در مدارها و انواع وسایل برقی و الکترونیکی می‌باشد. ترانزیستور دو کاربرد مهم در مدار دارد. دو کار سوییچینگ و تقویت‌کنندگی است که باعث می‌شود اقدام به خرید ترانزیستور کنیم و آن را در مدار به کار ببریم. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه شناخت انواع ترانزیستور نیز مراجعه کنید. شما می‌توانید از طریق شرکت ریزموج رسام اقدام به استعلام قیمت ترانزیستور، و سفارش و خرید ترانزیستور کنید.

دیود

دیود

در بسیاری از مدارهای الکترونیکی نیاز به خرید دیود و استفاده از آن داریم. چرا که یکی از مهم‌ترین قطعات الکترونیکی، دیود می‌باشد. از دیود برای یکسو کردن جریان استفاده می‌شود. دیود یکی از قطعات الکترونیکی نیمه هادی است. این قطعه الکترونیکی است که می‌تواند جریان را از یک سمتش عبور دهد و از سمت مخالف، جلوی عبور جریان را بگیرد. همین خاصیت مهم است که باعث می‌شود متخصصان و طراحان مدار اقدام به خرید دیود و استفاده از آن در مدار می‌کنند.

دیود

مقاومت الکتریکی

این قطعه یکی از پرکاربردترین قطعات الکترونیکی محسوب می شود. مقاومت قطعه‌ای است که جهت کنترل جریان ورودی مدار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه کاربرد بسیاری دارد و همچنین ارزان قیمت است. خرید مقاومت و خازن smd الکتریکی جزو خرید قطعات الکترونیکی ارزان قیمت محسوب می‌شود. شرکت‌های وارد کننده قطعات الکترونیک به لحاظ قیمت خازنsmd  و همچنین خرید خازن smd مناسب‌ترین گزینه هستند.

مقاومت الکتریکی

همچنین بخوانید: نحوه خواندن مقاومت smd

خازن الکتریکی

خازن الکتریکی و انواع خازن اس ام دی قطعه‌ای است که به منظور ذخیره انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این عمل را از طریق دو صفحه الکتریکی خود انجام می‌دهد. خازن انواع گوناگونی دارد که به برخی از این خازن‌ها، خازن بشکه‌ای می‌گویند و جزو پرکاربردترین انواع خازن‌ها محسوب می‌شود. نام دیگر این دسته خازن smd الکترولیتی است. جهت خرید خازن اس ام دی و خازن سرامیکی اس ام دی می‌بایست به مشخصات خازن اس ام دی و ولتاژ و ظرفیت خازن دقت کنید و از وارد کننده قطعات الکترونیک در تهران تهیه نمایید.

ال ای دی

این قطعه الکترونیکی را می‌توان نوعی دیود نوری نامید که با اعمال ولتاژی به اندازه ۱ الی ۳ ولت از آن نور ساطع می‌گردد. فروش ال ای دی در اندازه‌ها و ولتاژهای مختلفی انجام می‌گیرد. بنابراین موقع خرید ال ای دی به سایز و میزان نوری که به آن نیاز دارید دقت کنید و حتما از شرکت واردات قطعات الکترونیک از چین که با حواله دلار به چین صورت می‌‌پذیرد، خریداری کنید.

ال ای دی

رگولاتور

کلمهregulator  نشأت گرفته از فعل regulate بوده و به معنای تنظیم کرده است. رگولاتور وظیفه تنظیم ولتاژ در مدار را به عهده دارد و از خروجی مشخصی برخوردار است. به طور مثال می‌توان به آن ۱۲ ولت داد و ۵ ولت دریافت نمود. فروش رگولاتور از طریق وارد کننده قطعات الکترونیک در تهران در انواع گوناگون با توان‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. بنابراین پیش از خرید رگولاتور و حواله دلار از ایران به امریکا به قدرت و ولتاژ آن دقت کنید.

آی سی

IC یا مدار مجتمع به عنوان مغز یک مدار الکترونیکی محسوب می‌شود و کاربردهای متفاوتی خواهد داشت. به طور کلی آی سی‌ها قابلیت برنامه پذیری نیز دارند. به همین خاطر طراح جهت طراحی مدار مورد نظر خود کاملا آزادانه عمل می‌کند. فروش آی سی و انواع خازن های اس ام دی با کیفیت‌های متفاوتی در واردات قطعات الکترونیک مستقیم صورت می‌پذیرد که دارای اهمیت بسیار زیادی است. پیش از خرید آی سی و خازن های اس ام دی حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید تا در آینده مدارتان با مشکلات جدی مواجه نگردد.

آی سی

ال سی دی

LCD  یک صفحه نمایش است که امکان نشان دادن اعداد و حروف مختلف روی آن به منظور متوجه ساختن شرایط پیش آمده به کاربر وجود دارد. از جمله رایج‌ترین انواع آن در بازار ال سی دی گرافیکی است. ال سی دی‌ها در رنگ‌های متنوعی موجود هستند که باید پیش از خرید ال سی دی از شرکت‌های وارد کننده قطعات الکترونیک و حمل کالا از چین به رنگ صفحه آن دقت نمایید.

ال سی دی

میکروسوییچ

میکروسوییچ‌ها، کلیدهای الکترونیکی کوچکی هستند که مورد استفاده در مدارها بوده و دارای انواع مختلفی اعم از میکروسوییچ فشاری یا میکروفونی هستند. میکروسوییچ‌ها با کیفیت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. هنگام خرید میکروسوییچ به صورت واردات قطعات الکترونیک مستقیم و حواله دلار به کانادا به اندازه دقیق و کیفیت آن دقت کنید.

میکروسوییچ

بازر

بازر یا بیزر قطعه‌ای است که به دلیل صدایی که از آن خارج می‌شود، می‌تواند علائم گوناگونی را به اطلاع کاربران برساند. بازر الکترونیکی تشکیل شده از یک ترانزیستور و یک صفحه فلزی است. در صورتی که به دنبال صدای خوبی هستید حتما از وارد کننده قطعات الکترونیک در تهران بخواهید تا برند معتبری را به شما معرفی کند.

بازر

رله

رله یا همان کلید الکتریکی جهت قطع و وصل کردن خروجی مدار مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان به عنوان کلید فرمان پذیر نیز از آن نام برد. قدرت رله‌ها متفاوت هستند و نسبت به کاربردی که در مدار الکترونیکی دارد از آنها بهره می‌برند. به عنوان مثال رله‌ای که در مدارهای مخابراتی به کار برده می‌شود، بسیار باریک‌تر از رله‌های صنعتی است. پیش از خرید رله از شرکت وارد کننده قطعات الکترونیک و حواله دلار از ایران به استرالیا به مشخصات درج شده بر آن توجه کنید.

رله

ترمینال

معمولا ترمینال در ورودی و خروجی بردهای الکترونیکی و جهت اتصال سیم‌های ورودی و خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترمینال در اندازه‌های متفاوت و در دو رنگ سبز و آبی موجود هستند. در زمان انتخاب ترمینال حتما به سایز آن و وارد کننده قطعات الکترونیک توجه نمایید. زیرا سایزهای بزرگ‌تر تحمل بیشتری در برابر جریان و ولتاژ خواهند داشت.

ترمینال

تامین قطعات الکترونیک از بازار داخل

این شیوه به عنوان یک جایگزین عالی برای شیوه زمان‌ بر و پیچیده خرید حضوری از بازار تهران خواهد بود که موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه کاربران می‌شود. به کمک متخصصین این شرکت وارد کننده قطعات الکترونیک در تهران متقاضیان دچار سردرگمی نخواهند شد. در این شیوه، بعد از استعلام قیمت قطعات الکترونیک از بازار داخل به طور مثال قیمت خازن smd در صورت پیدا شدن منبع مناسب، قطعه مورد نظر متقاضی تهیه می‌شود و با ضمانت به وی تحویل داده خواهد شد. در خصوص قطعات ویژه و کمیاب الکترونیک مانند انواع خازن smd در صورت پیدا نشدن قطعه با کیفیت و قیمت مناسب، شیوه دوم که روش استعلام و واردات قطعات الکترونیک از چین است به متقاضی پیشنهاد می‌شود.

ممکن است این مطلب برای شما مفید باشد: ترایاک چیست

واردات قطعات الکترونیکی از خارج توسط شرکت ریز موج رسام

عصر، عصر ارتباطات است و امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی، واردات لوازم الکترونیکی اساسی ترین نیاز بازار الکترونیک محسوب می شود. از سوی دیگر، گسترش شبکه جهانی تامین قطعات، واردات الکترونیک را به یک فعالیت تخصصی و علمی تبدیل کرده است. شرکت ریز موج رسام مفتخر به بکارگیری کارشناسان و متخصصین در زمینه تهیه و تامین قطعات الکترونیکی، مشاوره، سفارش، واردات و تامین تجهیزات و قطعات الکترونیکی به عنوان ارائه دهنده خدمات معتبر می باشد.

از جمله خدماتی که توسط شرکت ریز موج رسام ارائه می گردد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید قطعات الکترونیک از منابع معتبر
  • واردات قطعات الکترونیک به صورت مستقیم
  • واردات قطعات الکترونیکی از کشورهای مختلف مانند هنگ کنگ، چین، ترکیه و …
  • تحویل لوازم الکترونیکی داخل گمرک یا تحویل به شرکت متقاضی

واردات قطعات الکترونیک از خارج

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی شرایط فروش و تامین قطعات الکترونیک و همچنین نحوه واردات قطعات الکترونیکی از خارج پرداختیم. امروزه به دلیل سوء استفاده برخی از افراد و وجود دلالان در این حوزه باعث شده بسیاری از قطعاتی که در بازار وجود دارد، از کیفیت و کارایی لازم برخوردار نباشند. همین موضوع باعث سردرگمی مشتریان در انتخاب قطعه مناسب می‌شود.

با این حال برای رفع این مشکل می‌توان با سفارش قطعات الکترونیکی از چین، محصولات باکیفیت و درجه یکی را وارد صنعت کشور کرد. نتیجه آن افزایش بازدهی و تولید محصولات ایرانی در حد و اندازه‌ نمونه‌های خارجی خواهد شد. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. از آن‌جا که نحوه واردات قطعات الکترونیکی پیچیده و زمان‌ بر است و هم نیازمند شناخت زیادی از شرکت‌ها و نحوه‌ی سفارش قطعات الکترونیکی خارج از کشور، شاید بهتر باشد که از طریق شرکت‌هایی که در زمینه‌ی واردات قطعات الکترونیکی فعالیت دارند برای این کار اقدام کرد. موارد مهمی که باید برای انتخاب چنین شرکتی در نظر گرفت اعتبار شرکت، وجود ضمانت‌نامه و قیمت است تا مبادا هزینه و زمانی بیش از حد مجاز صرف شود.

به نظر شما آیا نکات دیگری هم علاوه بر موارد گفته شده برای انتخاب شرکتی که مراحل واردات قطعات الکترونیکی خارج از کشور از طریق آن انجام می‌شود وجود دارد که توجه به آن‌ها در هنگام خرید قطعات الکترونیکی ضرورت داشته باشد؟

برای استعلام قیمت و خرید قطعات الکترونیکی روی لینک کلیک کنید.

همچنین انواع مختلف ic های کمیاب نیز تامین و در اختیار مشتریان عزیز قرار داده می شود. برای استعلام قیمت و خرید ic کلیک کنید.

اگر قطعاتی مدنظرتان است که در سایت پیدا نکردید برای سفارش قطعات الکترونیکی از خارج از کشور نیز می توانید اقدام نمایید. مجموعه رسام الکترونیک  واردات قطعات الکترونیک را نیز انجام می دهد.

همچنین انواع ترانزیستور نیز در مجموعه رسام ارائه می شود. برای استعلام قیمت و خرید ترانزیستور کلیک کنید.

پتانسیومتر تریمر و مولتی ترن نیز یکی دیگر از قطعات مهمی است که پیدا کردن آن ها در ایران کار سختی است. اما سایت رسام این قطعات را نیز از چین وارد می کند. برای استعلام قیمت و خرید پتانسیومتر تریمر و مولتی ترن کلیک کنید.

همچنین می توانید برای گرفتن قیمت و خرید دیود نیز به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. خازن اس ام دی نیز از دیگر قطعات کمیاب در ایران می باشد که می توانید برای مشاهده قیمت و خرید خازن اس ام دی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

کلیک کنید.!

سوالات متداول :
  1. غالب واردات رسام از کدام کشورهاست ؟
  • غالب واردات رسام از کشور چین است، که می‌توان گفت بهترین گزینه در بین تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی برای ایرانیان است؛ چرا که هم قیمت مناسبی دارند و هم تنوع و کیفیت محصولات چینی بالاست. لازم بذکر است که محصولاتی را که در چین تولید نمی‌شوند رسام از سایر کشورها وارد می‌کند.
  1. نحوه واردات قطعات با چه روشی انجام میشود ؟
  • واردات قطعات الکترونیکی از چین توسط  دو روش هوایی و دریایی به ایران انجام  میشود  و  به دلیل سبک و کوچک بودن قطعات ، روش حمل هوایی در اکثر موارد به صرفه است ضمن اینکه روش حمل دریایی زمان برتر است .
  1. برای کسب بیشترین سود از واردات قطعات الکترونیکی از چین ، بهتر است چه کارهایی انجام دهیم ؟
  • شما باید برای کسب بیشترین سود در واردات قطعات الکترونیکی ،کمترین هزینه و بیشترین اختلاف قیمت میان خرید و فروش قطعات الکترونیکی را ایجاد کنید . اینکار هم ممکن نیست مگر با رعایت نکاتی که درطول مقاله گفته شد.
  1. واردات تعداد زیادی از قطعات الکترونیکی از چین به کشور ایران ، نیازمند استفاده از چه روشی در باربری است ؟
  • روش واردات تعداد زیادی کالا از کشوری به کشور دیگر با وسایل باری ، کارگو نامیده میشود .
  1. بزرگترین بازار لوازم الکترونیکی جهان کجاست؟
  • کشور چین بخاطر جمعیت زیاد و ارتباط گسترده  با سایر کشورها باعث شده تا به بزرگترین بازار لوازم الکترونیکی در جهان تبدیل شود .
4.7/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

74 دیدگاه در “سفارش قطعات الکترونیکی از خارج

  1. حسنی گفت:

    روز خوش
    شما سفارش لبتاپ و گوشی هم برای واردات میگیرن؟

    1. رحیمی گفت:

      سلام
      خیلی ممنون از کار و مشتری مداری عالی تون🙏

  2. کمالی گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    سفارش لوازم خانگی و محصولات برقی هم انجام میدید؟!

  3. Taji گفت:

    آیا بسته بندی و حمل قابل اعتماد و مطمعنی دارید؟!؟

    1. سپهر مقدم گفت:

      سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز از این بابت بهتون اطمینان خاطر میدونم من الان بیش از 1 سال هست که با این شرکت همکاری داشتم و تا به امروز مشکلی در واردات و تحویل به وجود نیومده

  4. ابراهیم پور گفت:

    سلام من یک سری قطعات ریز پردازنده برای خازن های الکتریکی میخام میتونید برام با قیمت مناسب و کیفیت بالا وارد کنید ؟

  5. احمدی مهر گفت:

    سلام میخاستم بدونم واردات قطعات کوچیک هم دارید مثل فیوز رابط

  6. شریف تبار گفت:

    سلام. قرارداد برای واردات به چه صورت بسته میشود؟؟, حضوری یا امکان بستن قرار داد به صورت مجازی و الکترونیکی هم هست؟؟

  7. شریف تبار گفت:

    سلام. قرارداد برای واردات به چه صورت بسته میشود؟؟, حضوری یا امکان بستن قرار داد به صورت مجازی و الکترونیکی هم هست؟؟

  8. Mohammadi گفت:

    سلام. حمل و جابجایی در واردات چه جوریه؟؟ به صورت هوایی انجام میشه؟

    1. ali گفت:

      حمل محصولات بستگی به کشوری که محصول ازش خریداری و ارسال میشه بستگی داره

  9. Fakor گفت:

    سلام و وقت بخیر .
    کشور مبدا واردات فرقی نمیکنه کجا باشه؟؟ واردات از همه کشور ها دارید ؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر فرق نمی کنه

  10. پارسا میر فرهادی گفت:

    سلام
    برای خرید قطعات خاص الکترونیکی از چین نیاز به مجوز خاصی از سمت شرکت ما هم هست؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام روز بخیر برای خرید مجوزی لازم نداریم مگر اینکه قطعه خاصی باشه که اونم فقط یک سری سوال از شما میکنیم
      فقط مسئله ترخیص میمونه که اونم خودمون بررسی میکنیم اگر موردی باشه به شما پشت گمرک تحویل میدیم

  11. مالکی گفت:

    خرید قطعات الکترونیک از چین به چه ص.رت انجام میشه؟ حضوری یا اینترنتی؟

  12. علی گل سفیدی گفت:

    سفارش قطعات الکترونیکی از خارج( یه سری قطعات خاص ) با مجوز انجام میشه دیگه؟ یعنی مشکلی در ترخیص و حمل که ندارید؟ در گمرک به مشکل که نمی خوره؟

    1. بهزاد نظامی گفت:

      اگر محصول سفارشی تون محدودیت واردات نداشته باشه هیچ مشکلی نداره و محصول سر موعد مقرر تحویل داده میشه

  13. طاها ایمانی گفت:

    سلام
    من قطعات سفارشیم این هفته به دستم رسید درست با همون کیفیتی که میخاستم و سر وقت رسید خاستم از شرکت ریز موج رسام تشکر کنم

  14. نوروزی گفت:

    سلام.. خرید قطعات خاص الکترونیکی از چین به صورت نقدی انجام میشه یا اقساطی هم میشه خرید؟

  15. رضا محمودیان گفت:

    بازرگانی قطعات الکترونیکی در خارج از کشور هم دارید؟

  16. شایان فربد گفت:

    سلام برای واردات و خرید قطعات خاص الکترونیکی از چین باید مجوز های لازم از سمت شرکت ما گرفته بشه؟چون قطعات خاص هستند میگم؟

    1. محسن یکتا گفت:

      در 90% مواقع نیاز به گرفتن مجوز از سمت مشتری نیست

  17. احسان کرامت گفت:

    باسلام
    بستن قرارداد واردات تجهیزات الکترونیکی به صورت حضوری انجام میشه؟ چطور میتونم از قیمت هزینه های حمل اطلاع پیدا کنم؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر هنگام بستن قرارداد قیمت های تمام شده درب شرکت داده میشه ولی اگر پشت گمرک باشه که هزینه ترخیص به عهده مشتری است

  18. mortezaee گفت:

    وقت بخیر
    شما سفارش قطعات خاص در تعداد کم هم میگیرید؟حدود 100 تا 200

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام بله از لحاظ ما مشکلی نیست

  19. بهنام ارژنگی گفت:

    سلام دوستان
    اگه برای واردات قطعات الکترونیکی دنبال یه شرکت معتبر هستید شرکت ریز موج رسام بهترین گزینه برای انتخاب و ثبت سفارش هست من تا امروز چند باری باهاشون همکاری داشتم و یک سری محصولات سفارش دادم، محصولات با هم کیفیتی که توافق شده بود به دستم رسید و درست سر وقت تعیین شده

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام سپاس از محبت شما

  20. پدرام جانی گفت:

    سلام خداقوت، برای عقد قرار داد و ثبت سفارش با شرکت شما باید حضوری مراجعه کنیم؟ و اینکه ارسال کالا های وارداتی به سایر شهر ها غیر از تهران هم دارید؟ اصلا کالا ها رو خودتون ارسال می کنید یا ما خودمون باید برای تحویل بیایم؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      اجباري به حضوری بودن هنگام قرارداد نیست و میتونیم از طریق مکاتبه و ارسال پیش فاکتور پ تاییدیه قرار داد انجام بشه .
      ارسال به همه شهر ها هم داریم و نیازی به حضور نیست

  21. یونس شریف گفت:

    سلام. شما بازرگانی قطعات الکترونیکی دارید؟ لطفا آدرس دقیق تون رو بفرمایید

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام . میرداماد – خ نفت جنوبی ( مصدق ) خ تابان شرقی پلاک ۳ واحد ۴

  22. سیروس بهادری گفت:

    سلام
    برای واردات قطعات الکترونیک از چین باید مجوز از گمرگ هم داشته باشیم؟ یا شما تمام مجوز های لازم رو دارید؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام . ما در صورت که به شما قیمت و پیش فاکتور بدیم همه مراحل توسط خودمون انجام میشه مگر در بعضی موارد خاص که اون هم داخل پیش فاکتور قید میشه

  23. آرمان فیاضی گفت:

    سلام. شما واردات لوازم برقی منزل نظیر یخچال و ماشین لباس شویی هم دارید؟ از چه کشور هایی واردات این محصولات و انجام میدید؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام خیر متاسفانه ما فقط واردات قطعات الکترونیک انجام میدیم

  24. دولتشاهی گفت:

    سلام. میشه هزینه قطعات رو در چند قسط پرداخت کنیم؟

  25. حسن فرهمند گفت:

    سلام. میخاستم بدونم هزینه حمل قطعات الکترونیکی از ترکیه چطور محاسبه میشه؟ و در ابتدای کار گرفته میشه؟

  26. مجتبی ترکاشوند گفت:

    سلام و درود
    واردات قطعات الکترونیکی از چین هر زمان که بخایم امکان پذیره؟ یا باید در یه زمان مشخص سفارش بدیم؟؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام هر زمان که شما بخواین ما استعلام میگیریم

  27. HASANLOO گفت:

    باسلام. چطور میتونم از قیمت روز انواع قطعات الکترونیکی اطلاع پیدا کنم؟

  28. علی فرزامی گفت:

    سلام.. برای ثبت سفارش و خرید قطعات الکترونیک از چین باید به صورت حضوری بیایم؟ امکان سفارش آنلاین ندارید؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام هم میتونید حضوری تشریف بیارید و هم از طریق واتس آپ یا سایت ثبت سفارش کنید

  29. صادق صبوئی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    شما واردات لوازم برقی رو از چه کشور هایی و چه شرکت هایی انجام میدید؟ و اینکه فقط با یکسری شرکت خاصی که خودتون معرفی میکنید همکاری دارید؟ یا از هر شرکتی که من بخام برام واردات رو انجام میدید؟

  30. علی زاهدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من میخام یه سری قطعات الکترونیکی از چین وارد کنم دنبال یه وارد کننده معتبرم شما میتونید برام این کار رو انجام بدید؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله مشکلی نیست میتونید لیست قطعات به همراه تعداد بفرستید براتون استعلام بگیریم

  31. farhan.sadeghi گفت:

    سلام. میتونید از کره لوازم خانگی وارد کنید؟ شرایطش چیه؟لازمه من مجوز خاصی بگیرم؟

  32. shahrokh گفت:

    باسلام،سفارش قطعات الکترونیکی از خارج از چه طریقی انجام میشه و حداقل زمان ممکن برای واردات چقدر است؟

  33. amin.farokhzadeh گفت:

    سلام. محصولات وارداتی رو خودتون از گمرک تحویل میگیرید؟چقدر زمان میبره؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      یستگی به قطعه داره ولی معمولا خودمون ترخیص میکنیم فقط در بعضی موارد پشت گمرک تحویل میدیم

  34. حمید نبوی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ما لازم داریم برای تامین قطعات الکترونیکی کارخونه مون با یه شرکت معتبر قرارداد بلند مدت ببندیم. شما میتونید این کار رو برامون انجام بدید؟ لطفا ی شماره تماس برای ارتباط بهم بدید

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله مشکلی نیست میتونید با شماره های شرکت یا شماره موبایل ۰۹۱۲۱۰۰۶۴۳۶ تماس بگیرید

  35. کامران احمدیان گفت:

    سلام هزینه های قطعات و واردات چطور باید پرداخت بشه؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      ما قیمتی که میدیم قیمت تحویل تهران هست

  36. سجاد بابایی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    واردات قطعات الکترونیک از چین چقدر زمان لازمه داره؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی داره به موجود بودن و همچنین تعداد و وزن در صورت که موجود باشه و تعداد و وزن هم کم باشه ۳-۴ هفته زمان تحویل میگیم ولی زودتر تحویل میدیم ولی در صورت که موجود باشه یا وزن داشته باشه موقع قیمت دادن اعلام میکنیم

  37. s128 گفت:

    It’s an awesome article in support of all the internet
    viewers; they will obtain benefit from it I am sure.

  38. slot pragmatic گفت:

    It is perfect time to make some plans for the future and it’s time to be happy.

    I have learn this submit and if I could I desire to counsel you few attention-grabbing
    things or suggestions. Maybe you could write subsequent articles
    referring to this article. I want to read more things about
    it!

  39. Remarkable things here. I’m very satisfied to see your post.
    Thanks a lot and I’m looking forward to touch you. Will you
    please drop me a e-mail? https://Virus.win32.wiki/wiki/User:LacyCraven42032

  40. سعید حیدری گفت:

    سلام و خسته نباشید
    اگر بخام تعداد 1000 عدد قطعه الکترونیکی از ترکیه برام وارد کنید حداقل زمانی که نیاز دارید برای واردات و تحویل چقدر هست؟

    1. مدیرسایت گفت:

      درود بر شما دوست عزيز
      باید بدونیم قطعه درخواستی شما چی هست بعد بررسی میکنیم و اطلاع میدیم خدمت شما

  41. afzali گفت:

    سلام وقت بخیر با چه شرکت هایی از چین همکاری واردات دارید؟

  42. علی فدوی گفت:

    سلام میتونم لیست قطعاتی که شرایط وارداتشون رو دارید داشته باشم؟

  43. سیروس حسن زاده گفت:

    سلام وقت شما بخیر. میخاستم بدونم واردات قطعات الکترونیکی در تعداد پایین(حدودا 100عدد) هم دارید؟

  44. علیرضا محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر شما تو زمینه واردات جاروبرقی هم فعالیت دارید؟ اگر دارید لطفا بگید از چه کشور هایی وارد میکنید؟

  45. شهرام صابری گفت:

    سلام برای واردات قطعاتی مثل ال سی دی از کره چند روز زمان لازم دارید؟

  46. نادر مطلق گفت:

    سلام وقت بخیر. ببخشید میخاستم بدونم شما برای خرید قطعات و وادات اونها از کشور های دیگه به صورت حضوری میرید؟؟ امکان اومدن یک نماینده از سمت شرکت ما همراهتون برای تایید کیفیت قطعات خریداری شده هست؟

  47. مرتضی هادیان گفت:

    سلام مدت زمانی که برای تحویل و واردات قطعات لازمه به اینکه از چه کشوری خریداری بشه بستگی داره یا نوع قطعه هم مهمه؟

  48. وحید حسینی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من یک سری لوازم آشپزخونه میخام که از کره برام وارد کنید. و خیلی مهمه که تمامی محصولات گارانتی داشته باشه. میتونید؟

  49. farzanfar گفت:

    سلام ترخیص کالا ها از گمرک بر عهده شماست یا باید خودمون ترخیص کنیم؟

  50. ALI گفت:

    سلام تحویل قطعات از گمرک به عهده خودتونه؟

  51. مدیرسایت گفت:

    سلام و وقت بخیر . ببخشید من یک سوال داشتم . میخواستم بدونم که شما قطعات الکترونیکی رو بیشتر از کدوم کشور وارد میکنین ؟ و اگر قطعات مورد نظرمون رو سفارش بدیم چقدر طول میکشه تا به دست ما برسه . و اینکه آیا این قطعات گارانتی هم دارند یا نه ؟ ممنونم اگر راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *