مقالات

فروش قطعات الکترونیک صنعتی

فروش قطعات الکترونیک صنعتی

شرکت ریز موج الکترونیک رسام هر نوع قطعه الکترونیکی و صنعتی کمیاب را از خارج از کشور وارد میکند. 

دریافت مشاوره رایگان 

021-22920838

آدرس شرکت ریز موج الکترونیک رسام:

میرداماد-خیابان نفت جنوبی(صدق)-خیابان تابان شرقی-پلاک3-واحد4

تلفن های تماس:
021-22920838

021-66753785-7

فروش قطعات الکترونیکی صنعتی جزو مهم ترین مسائل در بازار صنعت می باشد. این محصول در سال ۱۹۰۰ با اختراع لوله‌های خلأ جهت تقویت سیگنال‌های الکتریکی آغاز و پیشرفت آن باعث تولید لوله‌های نوری در سال ۱۹۲۷ شد.

قطعات الکترونیکی صنعتی، انقلاب بزرگی در دنیای فناوری ایجاد کردند. زیرا در حال حاضر از قطعات الکترونیکی صنعتی در طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیکی استفاده می‌شود که بدون آن‌ها ساخت و تولید محصولات صنعتی غیرممکن است. همین موضوع و اهمیت بالای آن باعث افزایش خرید و فروش قطعات الکترونیکی صنعتی در سال‌های اخیر شده است. البته پیشرفت علم در این حوزه مدیون اختراع ترانزیستور سیلیکونی است. چرا که باعث ادامه‌پیداکردن کار این صنعت تا به امروز شده است. در مطلب زیر به زبانی ساده‌تر در مورد فروش قطعات الکترونیکی صنعتی توضیح خواهم داد.

شاید برای شما مفید باشد: آشنایی با قطعات برد الکترونیکی

انواع قطعات الکترونیکی صنعتی

انواع قطعات الکترونیکی صنعتی

ازآنجایی‌که تمام اطراف ما را تجهیزات الکترونیکی فراگرفته است دانستن انواع قطعات الکترونیکی صنعتی که نقش مهم و حیاتی در صنایع بزرگی همچون تولید، انرژی، حمل‌ونقل، کشاورزی، معدن و غیره دارند خالی‌ازلطف نیست. این قطعات شامل:

  • انواع خازن‌های صنعتی: خازن یک قطعه الکتریکی است که می‌تواند انرژی را در خود ذخیره کرده و در صورت نیاز در مدار از آن استفاده کند. خازن‌ها به دودسته خازن فشارقوی و فشار ضعیف تقسیم می‌شوند.
  • دیودها: دیود هم یک قطعه الکترونیکی است شامل دوسر است و مهم‌ترین کاربرد آن عبور جریان در یک‌جهت و مقاومت در مقابل گذر جریان از طرف دیگر است.
  • مدارهای مجتمع: اجتماعی از مدارهای الکترونیکی بر روی یک تراشه (سطح صاف کوچک) از جنس مواد نیمه‌رسانا که شامل مقاومت، خازن، انواع سلف و ترانزیستور است.
  • مقاومت‌ها: همان‌طور که از اسمش پیداست باعث کاهش جریان یا ولتاژ به یک میزان مشخص است و دو نوع مقاومت ثابت و متغیر را شامل می‌شود.(نحوه خواندن مقاومت)
  • سلف‌ها یا القاگرها: متشکل از یک حلقه سیم است که انرژی را به‌صورت یک میدان مغناطیسی در خود ذخیره می‌کند.
  • ترانزیستور: دو نوع دارد، ترانزیستور پیوندی دوقطبی و ترانزیستور اثر میدان. از مواد نیمه‌هادی مختلف ساخته شده‌اند و می‌توانند در کاربردهای ولتاژ سیگنال کوچک به‌عنوان یک عایق یا یک رسانا عمل کنند. توانایی انواع ترانزیستور در تغییر بین این دو حالت باعث می‌شود این قطعه دو عملکرد اساسی داشته باشد: سوئیچینگ و تقویت‌کنندگی.
  • میکروکنترلر: یک مدار مجتمعی کوچک است که از یک CPU کوچک و اجزای دیگری مانند تایمر، درگاه ورودی و خروجی آنالوگ و حافظه تشکیل شده است که برای انجام و اجرای دستورالعمل‌های داده شده به یک سیستم بزرگ‌تر استفاده می‌شود.

قیمت قطعات الکترونیکی صنعتی

فروشگاه قطعات الکترونیکی صنعتی

باتوجه‌به کاربرد گسترده صنعت الکترونیک، فروش قطعات الکترونیکی صنعتی نیز افزایش پیدا کرده است. خرید قطعات الکترونیکی صنعتی جزء اولین کارها در تولیدات هر واحد و شرکت صنعتی است. هر واحد تولیدی، تجهیزی و تعمیراتی به این محصولات نیاز دارند. بودن این ابزارها به همراه کیفیت بالای محصولات و استفاده بهینه از بهترین و به‌روزترین فناوری‌ها، سبب افزایش بهره‌وری درآن‌واحد می‌شود که این موضوع در بازار رقابتی ایجاد شده پراهمیت تراز همیشه خود را نشان می‌دهد. هر واحد و شرکتی با ایجاد فرایندهایی مثل تعمیر، اصلاح و تعویض و ارتقای ابزاری، جای پای خود را در بازار صنعت محکم‌تر می‌کند. هرچقدر این فرایندها ارتقا پیدا کند رونق خرید قطعات الکترونیکی صنعتی در بازار صنعت و در بین فروشگاه‌های اینترنتی قطعات الکترونیکی صنعتی نیز افزایش پیدا می‌کند. بر همین اساس بازار خریدوفروش قطعات الکترونیکی صنعتی در سال‌های اخیر به علت رشد بالای سطح فن آوری، بسیار پررونق شده است.

قیمت قطعات الکترونیکی صنعتی

تعداد زیادی از قطعات الکترونیکی وجود دارند که برای ساخت مدارهای الکترونیکی از آن‌ها استفاده می‌شود. اما با وجود شبکه‌ای گسترده از بازار قطعات الکترونیکی به همراه قیمت‌های نامتعادل و نامتعارف به‌سختی ممکن می‌شود که قطعه‌ای اصل و اورجینال را به همراه قیمتی مناسب و باکیفیت پیدا کنید.

اما در فروشگاه اینترنتی شرکت رسام شما می‌توانید با آسودگی و اطمینان کامل از قیمت و اصل بودن اجناس خریدی با خیال راحت داشته باشید.

خرید قطعات الکترونیکی صنعتی

خرید قطعات الکترونیکی صنعتی

باتوجه‌به اهمیت و تخصصی بودن این قطعات لازم است از افراد خبره و فروشگاه‌های معتبر در این زمینه خرید کنید. چرا که برخی افراد باتوجه‌به نداشتن اطلاعات کافی در زمینه واردات قطعات الکترونیک خواسته یا ناخواسته سبب عرضه اجناس بی‌کیفیت و نامرغوب در بازار می‌شوند. جنس بی‌کیفیت و تحریم‌های بی‌شمار علیه ایران هر دو باعث نوسانات مداوم قیمت قطعات الکترونیکی صنعتی در بازار است. این موضوع راه را برای دلالی در صنعت قطعات الکترونیک بازکرده است؛ بنابراین بودن یک شرکت معتبر با چندین سال تجربه واردات قطعات الکترونیک به همراه یک تیم حرفه‌ای از افراد متخصص در این زمینه می‌تواند به تهیه قطعات موردنیاز شما برای واحد تولیدی خود کمک بی‌شماری را عرضه کند. شرکت ریزموج الکترونیک رسام همان گزینه‌ای است که به آن نیاز دارید. شما می‌توانید با اطمینان خاطر کامل جهت سفارش‌های خود برای واردات انواع قطعات الکترونیک شامل واردات خازن، واردات دیود، واردات تجهیزات شبکه و تعدادی دیگر از قطعات اقدام کنید.

نتیجه گیری

در این نوشته اطلاعات کاملی در مورد فروش و تامین قطعات الکترونیکی صنعتی و همچنین قیمت قطعات الکترونیکی صنعتی ارائه کرده‌ایم. همان‌طور که اشاره شد در شرکت الکترونیکی رسام شما می‌توانید به‌راحتی قیمت روز قطعات را مشاهده کرده و همین‌طور سفارش‌های خود را در جهت واردات قطعات الکترونیک، خرید تجهیزات الکترونیک، خرید تجهیزات فیبر نوری ثبت کنید. کیفیت بالای محصولات سبب افزایش اطمینان در خرید و در مقابل افزایش تقاضا شده است. می‌توانید در سایت شرکت ریزموج الکترونیک رسام درخواست‌ها و سفارش‌های خود را ثبت کرده و خرید خود را به‌راحتی در این سایت انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “فروش قطعات الکترونیک صنعتی

  1. شفیعی گفت:

    تشکر میکنم از پشتیانی پاسخگو و صبور مجموعه تون پاسخگویی به سوالات را به بهترین نحوه ممکن انجام دادند

  2. بابایی گفت:

    سلام.شرکت شما فقط واردات انجام میده یا فروش به صورت مستقیم هم دارد؟؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *