دسته‌بندی نشده

واردات قطعات الکترونیک لباسشویی

واردات قطعات الکترونیک لباسشویی به ایران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تحول در زندگی بشر، انواع لوازم برای تامین راحتی و آسایش بشر فراهم شده است که ماشین لباسشویی یکی از این تجهیزات به شمار می رود. این وسیله همانطور که از نامش مشخص است برای شست و شوی لباس و رخت به کار برده می شود. بدنبال استقبال افراد از ماشین لباسشویی و تنوع بی نظیر این محصول نیاز شد تا واردات قطعات الکترونیک لباسشویی نیز آزاد شود تا بتوان در صورت خرابی دستگاه، نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ داد. عملکرد ماشین لباسشویی به این صورت است که با چرخش بسیار سریع، آب را با فشار بسیار زیاد به داخل الیاف پارچه وارد کرده و با نفوذ آب و مواد شوینده، آلودگی ها از روی پارچه و رخت از بین می رود.

گاهی اوقات ممکن است لباسشویی شما به خوبی کار نکرده و مراحل شست و شو را به خوبی انجام ندهد که باید بررسی مشکل پرداخت. این مشکل گاهی بدلیل نقص و یا کمبود قطعات الکترونیک حل نخواهد شد. بنابراین برخی از شرکت ها اقدام به واردات قطعات الکترونیک ماشین لباسشویی از خارج می کنند. کار اصلی مجموعه ریز موج الکترونیک رسام وارد کردن انواع قطعات الکترونیکی از خارج از کشور مانند قطعات برد الکترونیکی، انواع تجهیزات فیبر نوری و فروش آی سی است.

چرا واردات قطعات الکترونیک ماشین لباسشویی به ایران از اهمیت برخوردار است؟

متاسفانه از آنجا که کشور عزیزمان به دلیل تحریم های ناعادلانه توانایی کمتری در تولید قطعات الکترونیکی(انواع سلف؛ انواع ترانزیستور و …) دارد، نیاز است تا واردکنندگان قطعات لباسشویی نیاز مشتریان را برآورده سازند. خرید و واردات قطعات الکترونیک لباسشویی از خارج از آن جهت اهمیت دارد که در صورت خرابی، خریدار می تواند با تهیه قطعات مرغوب و با کیفیت خارجی، طول عمر دستگاه را بالا برده و به بهبود عملکرد ماشین لباسشویی کمک نماید.

واردکنندگان قطعات لباسشویی برای انجام کار خود، باید نسبت به پرداخت تعرفه واردات قطعات الکترونیک لباسشویی اقدام نمایند. این تعرفه در زمان واردات قطعات الکترونیک مااشین لباسشویی از خارج، یکی از مشکلاتی است که ترخیص کاران با آن دست و پنجه نرم می کنند زیرا باید مبلغ قابل توجهی را پرداخت کرده و محصول خریداری شده را به کشور وارد نمایند.

واردات قطعات الکترونیک ماشین لباسشویی

انواع ماشین لباسشویی

واردکنندگان قطعات لباسشویی، با وارد کردن انواع قطعات مانند واردات کانکتور و مانند اینها، مشکل کمبود قطعات الکترونیک را حل نموده و نیاز تعمیرکاران را با توجه به انواع ماشین لباسشویی برآورده می سازند. در ادامه به طور مختصر با انواع این وسیله کاربردی آشنا می شویم.

ماشین لباسشویی با درب جلو

ماشین لباسشویی با درب از جلو یکی از رایج ترین انواع ماشین لباسشویی به شمار می آید. این محصول در بسیاری از خانه ها دیده می شود چرا که استفاده و کاربرد آن بسیار راحت است. این نوع ماشین لباسشویی، شست و شوی مطلوب تر و بهتری را ارائه می کند.

ماشین لباسشویی درب از جلو بسیار مقرون به صرفه بوده و واردات قطعات الکترونیک لباسشویی به ایران برای مدل درب از جلو بسیار چشمگیر خواهد بود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول، استفاده از کمترین رطوبت با کمترین زمان برای خشک شدن است که انرژی کمتری را نیز استفاده می نماید. صدای کم و شست و شوی کامل و مطلوب و صرفه جویی در مصرف برق و آب باعث شده تا طرفداران بسیاری را به خود جلب نماید. ظرفیت ماشین های درب از جلو از 4 کیلو تا 24 کیلو بوده که متناسب با نیاز افراد است.

ماشین لباسشویی مدل درب از بالا

از مدل های لباسشویی های موجود در بازار، می توان به مدل درب از بالا اشاره کرد. این مدل برعکس درب از جلو مصرف بالای آب را به همراه دارد اما در عین حال از قیمت پایین تری نسبت به سایر ماشین لباسشویی های اتوماتیک برخوردار است. برنامه های شست و شو در این مدل بسیار کم بوده و کاربردهای کمتری دارد. ظرفیت های مناسب برای این ماشین، 3 تا 7 کیلوگرم است. لرزش زیاد در هنگام شستن یکی از معایب این دستگاه به شمار می رود.

ماشین لباسشویی دو در

یکی از جدیدترین ماشین لباسشوییها که در برندهای مختلف تولید شده است، ماشین های دو درب هستند که کارایی بسیاری را دارند. با وجود درب دوم، می توان در زمان شست و شو لباس های دیگری را به داخل ماشین اضافه نمود. قیمت این مدل لباسشویی مناسب بوده و در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود. ظرفیت مناسب برای آن 4 تا 18 کیلوگرم است.

واردات قطعات الکترونیک ماشین لباسشویی

تفاوت ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

واردکنندگان قطعات الکترونیک لباسشویی تمام اتوماتیک، به کمک تعمیرکاران آمده اند تا نیازهای آنها را در صورت خرابی ماشین لباسشویی های اتوماتیک که امروزه طرفداران بیشتری را به خود جلب نموده، برآورده سازند.

ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از تفاوت هایی در کاربرد برخوردار هستند. یکی از تفاوت‌های میان این دو ماشین، حالت شستشو است. ماشین های لباسشویی اتومات، در برنامه های شستشو، تنوع داشته و شما می توانید با توجه به نوع پارچه، برنامه شست و شو را انتخاب نمایید.

اندازه و ابعاد یکی دیگر از وجوه تمایز میان دو مدل اتومات و نیمه اتومات است که لباسشویی اتوماتیک از نظر سایز کوچکتر از مدل های نیمه اتومات است.

آشنایی با مهم ترین قطعات الکترونیک ماشین لباسشویی

کلید خاموش یا روشن (ON/OFF) اغلب بر روی بدنه ماشین و در قسمت جلو نصب شده که پس از روشن شدن می توان برنامه شست و شو را مشخص نمود. امروزه در بعضی دستگاه ها این کلید به صورت لمسی بر روی برد الکترونیکی نصب گردیده است. برای اینکه بدانیم قطعات الکترونیکی خاص را از کجا تامین کنیم، بهتر است به مجموعه ریز موج الکترونیک رسام بعنوان واردکننده قطعات الکترونیکی از خارج از کشور مراجعه نماییم.

بیشتر بدانید: بهترین شرکت های الکترونیکی ایران

شیر برقی

شیر برقی کنترل پروسه ورود آب به داخل ماشین را بر عهده دارد. به وسیله این قطعه، آب پس از ورود، به داخل شیر برقی رفته و سپس به سمت جاپودری هدایت می گردد. تا زمانی که برق سیم پیچ قطع نشده، حرکت آب از شیر برقی به صورت ممتد جریان دارد.

وارد کنندگان قطعات لباسشویی

پمپ تخلیه

پمپ تخلیه یا واتر پمپ، به تخلیه آب داخل ماشین لباسشویی از مسیر شیلنگ به فاضلاب کمک می کند. زمانی که پس از شست و شو آب کدر و کثیف از ماشین تخلیه نشود، قطعاً مشکلی در پمپ تخلیه به وجود آمده است.

خرید و واردات قطعات لباسشویی از چین

موتور ماشین لباسشویی

یکی از مهم ترین محصولاتی که در واردات قطعات الکترونیک لباسشویی و ظرفشویی وجود دارد، موتور است. در لباسشویی های اتومات، حرکت لباس ها، شستن و خشک شدن آنها به وسیله موتور دوسرعتی انجام می شود. موتورهای لباسشویی از نوع تک فاز چند سرعتی هستند که از سرعت کند و سریع در شست و شو و خشک کردن استفاده می کند که دور تند آن مناسب آبگیری و خشک کردن است.

موتور ماشین لباسشویی

 

تایمر

تایمر نیز از مهم ترین قطعات در لباسشویی است که عملکرد همه قطعات در دستگاه به وسیله تایمر مشخص شده و در زمان مناسب عملکرد خود را انجام می دهند.

 واردات قطعات الکترونیک ماشین لباسشویی از چین

در خاتمه

لباسشویی مانند سایر لوازم برقی، بسیار حساس بوده و باید در استفاده از این محصول دقت و مهارت لازم را داشته باشید. یکی از نکات مهم در حفظ و نگهداری سلامت ماشین لباسشویی، سرویس های دوره ای است که باید به منظور رفع مشکلات احتمالی در دستگاه انجام شود. در حال حاضر در کشور ما به دلیل وجود بسترهای مناسب جهت واردات قطعات الکترونیک ماشین لباسشویی از خارج، توسط برخی مجموعه ها مانند رسام، مشکلی در تامین قطعات مورد نیاز و تعمیر دستگاه ها وجود نداشته و بعضاً تعمیر آنها به راحتی صورت می گیرد.

4.3/5 - (3 امتیاز)

3 دیدگاه در “واردات قطعات الکترونیک لباسشویی

  1. مرتضوی گفت:

    واردات قطعات همه مدل ماشین لباسشویی رو دارید؟؟

  2. ربانی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    آیا صادرات هم انجام میدید؟؟؟؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      خیر متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *