مقالات

واردات تجهیزات مخابراتی

واردات تجهیزات مخابراتی

تجهیزات مخابراتی نقش مهمی در زندگی امروز ما دارند. به نوعی همه ما تمامی ارتباطاتی که از طریق گوشی های همراه، تبلت ها، تلفن های ثابت و… برقرار می کنیم را مدیون این قطعات می باشیم. با این وجود نباید فراموش کنیم که یکی از عوامل موثر در برقراری ارتباطات مذکور، به کیفیت تجهیزات مخابراتی و رادیویی بستگی دارد. به بیانی دیگر، فارغ از هرگونه مسئله ای، هر اندازه که کیفیت این قطعات بالا باشید، طبیعتا ارتباط بهتری نیز برقرار خواهد شد. کابل های فیبر نوری و سیم های مخابراتی تنها نمونه ای از این تجهیزات هستند. با این وجود همه مسائل به اینجا ختم نمی شود. چراکه تهیه و واردات تجهیزات مخابراتی هزینه زیادی دارد. بنابراین یافتن شرکتی که بتواند این قطعات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت وارد کند، از ارزش زیادی برخوردار بوده و می تواند تا اندازه زیادی در هزینه های شما صرفه جویی کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه واردات کالا از هنگ کنگ با شماره 02122920838 تماس بگیرید. 

شرکت ریز موج الکترونیک رسام واردکننده انواع قطعات الکترونیکی و صنعتی از خارج از کشور

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اهمیت واردات تجهیزات مخابراتی بپردازیم و عواقب همکاری با شرکت های نه چندان معتبر را بررسی کنیم. بنابراین اگر قصد دارید تا با ملاک های انتخاب یک شرکت خوب آشنا شده و در نهایت بهترین گزینه در خصوص واردات تجهیزات مخابراتی را انتخاب کنید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

اهمیت واردات تجهیزات مخابراتی به کمک شرکت

واردات تجهیزات مخابراتی ایران اگر به صورت حرفه ای انجام نپذیرد می تواند منجر به ضررهای زیادی شود. به همین دلیل بسیاری از افراد پیش از انتخاب شرکت مورد نظر خود جهت سفارش انواع قطعات الکترونیکی تحقیقات زیادی انجام می دهند که اقدام بسیار درستی محسوب می شود؛ اما اجازه دهید از آن طرف دیگر قضیه به این موضوع نگاه کنیم که اصلا چرا باید به سراغ شرکتی جهت واردات تجهیزات مخابراتی برویم و چرا خودمان این کار را نکنیم. این دیدگاهی است که بسیاری از افراد در ابتدای کار خود دارند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در چند بخش کوتاه در این مقاله آن را توضیح داده و ابهام افراد در این خصوص را به طور کامل برطرف نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرکت های واردکننده مطلب بهترین شرکت های الکترونیکی ایران را مطالعه نمایید.

اهمیت واردات تجهیزات مخابراتی

تحریم ها

اولین دلیل مهم در خصوص استفاده از خدمات شرکت ها به جای واردات تجهیزات مخابراتی به صورت انفرادی، تحریم های موجود برای ایران می باشد. همانطور که می دانید به دلیل تحریم هایی که در خصوص کشور ایران وجود دارد، نمی توان به راحتی اقدام به واردات تجهیزات مخابراتی پیشرفته نمود و اگر قصد انجام چنین کاری را داشته باشید باید معضلات زیادی را از سر بگذرانید. با این وجود یک شرکت معتبر مانند رسام، به دلیل تجربه و سابقه کاری بالای خود به سرعت می تواند محصولات شما را از کشورهای خارجی مانند چین، تهیه کرده و وارد نماید. در این شرایط دیگر معضلات مربوط به تحریم گریبانگیر شما نشده و تمامی کارها را رسام انجام خواهد داد. با وجود اینکه همین مسئله برای انتخاب شرکت به جای خرید انفرادی کافی است اما دلیل دیگری نیز در این رابطه وجود دارد که دانستن آن ذهنیت شما را در خصوص واردات تجهیزات مخابراتی تغییر خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید: خرید خازن اس ام دی

عدم تولید قطعه مورد نظر

دلیل دیگری که اهمیت واردات قطعات الکترونیک را بالا می برد؛ تولید نشدن قطعه مورد نظر توسط شرکت های داخلی است. فارغ از بحث کیفیت، بسیاری از قطعات در ایران تولید نمی شوند. در این صورت تنها راهی که برای تهیه تجهیزات مخابراتی وجود دارد، واردات آن ها می باشد. در این شرایط اگر تجربه قبلی از همکاری با شرکت های خارجی را نداشته باشید، چگونه می توانید قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید؟ چه میزان زمانی را فقط باید صرف آشنایی با این شرکت ها نمایید؟ چه ریسک هایی را به خصوص در اولین خرید باید متحمل شوید؟ اگر شما هم مانند خیلی از افراد علاقه ای به تجربه موارد بالا ندارید، بهتر است واردات تجهیزات مخابراتی را به شرکت های معتبر بسپارید و خیال خود را از بابت مسائل ذکر شده راحت کنید.

بیشتر بدانید: شناخت انواع ترانزیستور

اهمیت انتخاب شرکت مناسب

همانطور که پیشتر ذکر کردیم، اگر برای واردات تجهیزات مخابراتی به سراغ شرکت های ناشناس و بی سابقه بروید، بنا به دلایلی مانند هزینه کمتر، ضررهایی عایدتان می شود که تا مدت ها باید تاوان آن ها را بدهید. به زبان ساده ضرر همکاری با این شرکت ها بسیار بیشتر از سود آن ها می باشد. از طرفی دیگر اگر برای واردات تجهیزات مخابراتی حرفه ای به شرکت با تجربه ای همچون رسام مراجعه کنید، کیفیت و همچنین مزایایی را تجربه می کنید که شما را به مشتری دائم این شرکت تبدیل می کند. برای آشنایی بیشتر با مزایای این شرکت موارد زیر را به دقت مطالعه کنید.

حمل و جا به جایی قطعه مورد نظر

واردات تجهیزات مخابراتی از چین

یکی از مهم ترین مسائل در خصوص واردات قطعات مخابراتی پیشرفته، حمل و نقل قطعات مورد نظر است. این موضوع به این دلیل اهمیت زیادی دارد که بسیاری از قطعات نسبت به ضربه های فیزیکی حساس بوده و ممکن است آسیب ببینند. تفاوتی ندارد که چقدر بسته بندی آن ها محکم باشد، در هر صورت احتمال اینکه با ضربه شدید، آسیب ببینند وجود دارد. از آنجایی که تجهیزات مخابراتی را از کشورهای خارجی تهیه می کنید به همین دلیل امکان نظارت مستقیم را ندارید؛ در چنین شرایطی انتخاب یک شرکت مناسب مانند رسام می تواند تا اندازه زیادی این تضمین را به شما بدهد که قطعات مورد نظرتان سالم به دستتان می رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های سفارش و حمل و نقل می توانید با مشاوران رسام در ارتباط باشید.

عودت قطعات خراب

با وجود اینکه رسام تضمین می کند که جا به جایی قطعات وارداتی به مناسب ترین شکل ممکن انجام شود اما به دلیل مسافت طولانی نمی توان اظهار کرد که صد در صد قطعات به صورت سالم به مقصد خواهند رسید؛ در هر صورت درصد خطایی نیز وجود دارد. در چنین شرایطی چاره چیست؟ یکی از مزیت های مهمی که رسام در اختیار مشتریان خود می گذارد این است که با شرکت هایی همکاری می کند که قطعات آن ها دارای گارانتی است. در چنین شرایطی حتی اگر قطعه مورد نظر در طول مسیر آسیب ببیند، شما به راحتی امکان عودت قطعه مورد نظر را دارید. بنابراین با اعتماد به رسام هیچگاه قطعه خرابی به دستتان نمی رسد و اگر هم این اتفاق بیافتد، امکان عودت آن را دارید.

شاید برایتان جالب باشد: حواله دلار به چین

امکان استعلام قیمت

از دیگر مسائل مهم هنگام خرید یک قطعه، قیمت آن می باشد. به دلیل نوسانات بازار بسیاری از سایت ها از نوشتن قیمت محصولات خودداری می کنند. با این وجود رسام این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند در هر لحظه که قصد خرید دارند، هم استعلام قیمت و هم استعلام موجودی قطعه مورد نظر را بگیرند. در چنین شرایطی و پس از پرداخت خیالتان از بابت قیمت راحت می باشد، چراکه حتی اگر پس از پرداخت قیمت کالای مورد نظر افزایش داشته باشد، هیچگونه مبلغ اضافه ای از شما دریافت نخواهد شد. هم اکنون نیز می توانید با مراجعه به بخش سفارش، استعلام قیمت را بگیرید.

پشتیبانی سریع

در رابطه با واردات تجهیزات مخابراتی پشتیبانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چه زمانی که قصد داشته باشید قطعه ای را تهیه کنید، چه زمانی که قطعه را سفارش داده اید و منتظر رسیدن آن هستید و چه زمانی که حتی در رابطه با سفارش قطعات الکترونیکی از خارج  سوالی دارید. در تمامی مراحل می توانید از پشتیبانی راهنمایی بگیرید تا تجربه یک خرید لذت بخش و مهم تر از آن بدون استرس و نگرانی را داشته باشید. هم اکنون نیز اگر سوال و یا ابهامی دارید می توانید با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

ممکن است این مطلب برای شما مفید باشد: شناخت قطعات الکترونیکی روی برد

واردات تجهیزات مخابراتی به صورت عمده

لازم به ذکر است که شما می توانید قطعات مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهید. در اینصورت مطمئنا تا اندازه زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی خواهد شد. البته اگر قصد خرید قطعات به صورت عمده را ندارید نیز هیچ مانعی ندارد؛ با این وجود اگر خرید تعداد بالایی از قطعات مد نظرتان است، حتما از مزایای واردات تجهیزات مخابراتی به صورت عمده استفاده کنید.

جمع بندی

با توجه به مواردی که در این مقاله به آن پرداختیم می توان نتیجه گرفت که واردات قطعات مخابراتی به ایران باید به صورت اصولی و از شرکت های معتبر در سطح جهان انجام شود. اگر قصد ندارید تا مشکلاتی از قبیل کیفیت پایین، هزینه بالا، تاخیر در تحویل و مواردی از این قبیل را تجربه کنید، از خدمات رسام در خصوص واردات تجهیزات مخابراتی استفاده نمایید. لازم به ذکر است از آنجایی که رسام امکان واردات تجهیزات مخابراتی و حمل کالا از چین و سایر کشورها را دارد، کیفیت قطعات، تضمین شده می باشد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایر مقالات رسام را مطالعه کرده و یا با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.

اگر علاقمند به شناخت قطعات الکترونیکی روی برد هستید وارد لینک شوید.

ممنون از شما که تا پایان مقاله واردات تجهیزات مخابراتی همراه ما بودید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

5 دیدگاه در “واردات تجهیزات مخابراتی

  1. علی گفت:

    شما قطعات بعضی از لوازم مهندسی پزشکی هم وارد میکنید ؟

  2. هدایتی گفت:

    بهترین شرکتی تا به حال در زمینه واردات باهاش همکاری داشتم

  3. هدایتی گفت:

    بهترین شرکتی تا به حال در زمینه واردات باهاش همکاری داشتم

  4. ابراهیم سلامی گفت:

    باسلام
    بهترین شرکت در زمینه واردات قطعات الکتریکی هم کیفیت قطعاتی که وارد میکنند عالیه و هم خیلی خوش قول سر وقت تعیین شده تحویل میدند

  5. حمید خسروی گفت:

    سلام.. واردات قطعات مخابراتی از چین هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *