مقالات

واردات قطعات الکترونیک

دنیای امروزی، دنیای ارتباطات و تکنولوژي است. بسیاری از فعالیت‌ها و اتفاقاتی که درحال وقوع می باشند به وسیله تجهیزات و ابزارآلات الکترونیکی که با کمک قطعات الکترونیکی ساخته می‌شوند صورت می‌گیرند. از این رو می‌توان گفت اهمیت آشنایی و استفاده از این وسایل نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است. تولید این محصولات نیازمند قطعات و تجهیزات مورد نیاز می‌باشد. از این رو یکی از مهمترین برنامه‌هایی که شرکت‌های وارد کننده محصولات باید داشته باشند، واردات قطعات الکترونیک است.

شاید خواندن این مطلب برای شما مفید باشد: قطعات برد الکترونیکی

محتوا نمایش

قطعات الکترونیکی چیست؟

قطعات الکترونیکی چگونه به وجود آمدند؟ نخستین قطعات الکترونیکی لامپ‌های خلاء بودند که تا دهه ۱۹۸۰ در زمینه الکترونیک وجود داشتند و پس از آن قطعات نیمه هادی پا به این عرصه گذاشتند. با گذشت زمان و پیشرفت علم، قطعات الکترونیکی تبدیل به قطعه‌های بسیار کوچک شدند و به شکل امروزی خود وارد بازار شدند که اصطلاحا به آنها قطعات دیپ و یا قطعات اس ام دی نیز گفته می‌شود. در مطالب زیر به زبان ساده با چند نمونه از قطعات الکترونیکی که کاربرد بسیاری دارند و به صورت واردات قطعات الکترونیک مستقیم وارد می‌شوند، آشنا خواهیم شد.

باتوجه به اهمیت و تخصصی بودن این قطعات، لازم است برای واردات قطعات اورجینال الکترونیک از افراد خبره و متخصص در این زمینه استفاده شود. گاهی اوقات مشاهده شده که برخی از افراد به دلیل نداشتن دانش و تخصص لازم در این زمینه اقدام به واردات انواع قطعات الکترونیکی می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود که در بازار قطعات مناسب و مرغوب کم‌یاب شود که نتیجه آن تولید محصولات بی‌کیفیت خواهد بود.

شرکت رسام با بهره‌مندی از کادری مجرب، توانمند و متخصص، به عنوان یکی از برترین شرکت های واردات قطعات اورجینال الکترونیکی در کشور محسوب شده و بخش زیادی از نیاز بازار را تامین می‌کند. از این رو می‌توانید برای سفارش خارجی قطعات الکترونیک، مانند؛ خرید آی سی، خرید ترانزیستور و یا قطعات الکترونیکی کمیاب نظیر خرید کریستال یا خرید فیلتر الکترونیکی و انواع قطعات دیگر  شرکت رسام را انتخاب کنید

ضرورت واردات قطعات الکترونیک

همانطور که می‌دانید به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشور ایران با آن مواجه است، تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی با مشکل کمبود قطعات لازم دست و پنجه نرم می‌کنند. برای ادامه فعالیت کارخانه‌های تولید کشور لازم است تا واردات قطعات اورجینال الکترونیکی به اندازه کافی به کشور صورت بگیرد. از این رو مجموعه رسام با علم به این موضوع، با بسیاری از کشورهای تولید کننده قطعات الکترونیکی در ارتباط است. شرکت رسام به کمک متخصصان این حوزه، توانایی واردات قطعات الکترونیک از اروپا، چین، دبی و دیگر کشورهای تولید کننده را دارد.

چگونه واردات قطعات الکترونیکی به کشور صورت می‌گیرد؟

ایران همانند بسیاری از کشورها واردات قطعات الکترونیکی را از دو طریق زمینی و هوایی انجام می‌دهد. روش‌هوایی برای واردات قطعات الکترونیکی از چین و واردات قطعات الکترونیک از اروپا صورت می‌گیرد. برای این کار لازم است تا شرکت های واردات قطعات الکترونیک یک روز مشخصی را جهت ورود قطعات به کشور انتخاب کنند. معمولا این اتفاق یک بار در هفته اتفاق می‌افتد.

واردات قطعات اورجینال الکترونیک از طریق آبی نیز به وسیله کشتی‌های باربری صورت می‌گیرد. زمان ورود قطعات با استفاده از این روش بیشتر از روش هوایی است. به عبارتی بهتر استفاده از این روش بین 2 هفته الی 3 ماه زمان نیاز دارد.

واردات قطعات الکترونیک چه مزایای دارد؟

با پیشرفت تکنولوژی و روی‌کار آمدن لوازم ارتباطی الکترونیکی، باعث شده تا واردات قطعات اورجینال الکترونیکی به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات وارداتی به کشور شناخته شود. قطعات الکترونیکی به گونه‌ای است که در بسیاری از حوزه‌ها کاربرد دارد و فقط مختص کارخانه‌ تولید کننده لوازم دیجیتال نیست. از این رو شرکت‌های زیادی تحت عنوان فروشگاه‌ واردات قطعات الکترونیکی، این محصولات را وارد می‌کنند.

به عبارتی بهتر می‌توان گفت بازار رقابتی در حوزه واردات قطعات الکترونیکی به کشور بسیار داغ است. این درحالی است که برای موفقیت و کسب سود بیشتر در این بازار به علت تعدد شرکت‌های وارد کننده، کسانی که بتوانند سفارش خارجی قطعات الکترونیک با هزینه کمتری دریافت کنند، سود بیشتری را به دست خواهند آورد.

برای واردات قطعات  اورجینال الکترونیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

استعلام قیمت

پیش از ثبت سفارش از تامین کنندگان اصلی لازم است تا استعلام قیمت قطعات الکترونیکی را قبل از خرید گرفت. این موضوع نیازمند تجربه و دانش مختص به خود است. از این رو افرادی که به عنوان متخصص در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، باید این وظیفه را به عهده بگیرند. علاوه بر این، هزینه ارسال به کشور و هزینه گمرک نیز جزء دیگر مواردی است که در بحث استعلام قیمت باید بررسی شود. با بررسی این موارد بیش از ثبت سفارش می‌توانید برآورد مالی از واردات قطعه الکترونیک داشته باشید و بفهمید که واردات در این مقطع سودآور است یا نه.

بررسی بازار

پیش از آنکه برای واردات قطعات الکترونیک اقدام کنید، باید به صورت جامع بازار را مورد بررسی قرار دهید. این بررسی از آن جهت است که قطعات کمیاب و یا قطعاتی که درخواست بیشتری را دارد را شناسایی کرده و آن‌ها را وارد کنید. کنید(به عنوان مثال خرید ترایاک در بازار به دلیل کاربرد بالای آن بسیار بالا است و تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی به آن احتیاج دارند).با این کار می‌توانید سود بیشتری نیز بدست بیاورید. اگر بازار را بررسی نکنید، با وارد کردن قطعات اشتباه، امکان فروش آن‌ها سخت خواهد شد.

خرید از تولیدکنندگان معتبر

ممکن است به دلیل عدم آشنایی برخی از افراد با نوع قطعات و تولیدکنندگان آن، قطعاتی باکیفیت بسیار پایین و نامرغوب را خریداری کنند. از این رو لازم است پیش از ثبت سفارش از کیفیت محصولات اطلاعات کافی را بدست آورد. از همین رو شرکت های واردات قطعات الکترونیک شخصی را به عنوان مسئول کنترل کیفیت استخدام می‌کنند که با کیفیت قطعات کارخانه های تولیدی، آشنا شوند.

گارانتی

بهتر است برای واردات قطعات الکترونیک، از تولید‌کنند‌ه‌ای خرید کرد که دارای ضمانت سلامتی قطعات و گارانتی باشد. در اینصورت پس از ثبت سفارش و خرید، در صورت بروز مشکل می‌توان از ضررهای احتمالی جلوگیری کرد.

تعرفه واردات قطعات الکترونیک

این موضوع به نوع قطعه الکتریکی بستگی خواهد داشت. به عنوان نمونه وارد کردن سلف و خازن قیمت‌های یکسانی ندارند. از طرفی حجم سفارش نیز تاثیر زیادی در تعرفه واردات قطعات اورجینال الکترونیکی خواهد داشت. از دیگر مواردی که تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصولات و خرید قطعات الکترونیکی با کیفیت دارد. کشور مورد نظر جهت سفارش است. کشورهای اروپایی محصولات خوب و باکیفیتی را تولید می‌کنند. از این رو برای واردات قطعات الکترونیک از اروپا باید هزینه بیشتری را به نسبت واردات قطعات اورجینال الکترونیکی از دبی متحمل شد.

علاوه بر این هزینه‌هایی که شرکت های واردات قطعات الکترونیک متحمل می‌شوند نیز در تعیین قیمت تاثیرگذار است. به عبارتی بهتر برای واردات قطعات الکترونیکی هزینه‌های مختلفی همچون هزینه خرید، گمرک، ارسال و همچنین بسته بندی آن وجود دارد. از این رو با بررسی این هزینه‌ها و سودی که شرکت از وارد کردن قطعات در نظر دارد، تعیین کننده تعرفه واردات قطعات الکترونیک خواهد بود.

همچنین بخوانید: سلف چیست

مهم‌ترین کشورهای تولید کننده قطعات الکترونیکی

همانطور که گفتیم بهتر است پیش از واردات قطعات اورجینال الکترونیکی، شرایط کشورهای تولیدکننده را بررسی کنید تا بتوانید بهترین محصولات را وارد کنید. امروزه بیشتر شرکت‌ها واردات قطعات الکترونیکی از چین و واردات قطعات الکترونیک از دبی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. این دو کشور توانستند تا حد زیادی تمامی شرایط یک تولیدکننده خوب را فراهم کنند. از این رو سفارش قطعات الکترونیکی از این کشورها سود خوبی را به همراه دارد. البته واردات قطعات الکترونیک از اروپا را نباید از یاد برد که به عنوان یکی از غول‌های تولیدکننده در دنیا به شمار می‌رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه: بهترین شرکت های الکترونیکی ایران

آیا ایران برای واردات قطعات اورجینال الکترونیکی شرایطی را تعیین کرده است؟

به منظور جلوگیری از خرید کالاهای بی کیفیت و ورود قطعات الکترونیک به صورت قاچاق و غیرقانونی، دولت ایران قوانینی را درنظر گرفته که شرکت های واردات قطعات اورجینال الکترونیکی ملزم به رعایت هستند. این قوانین عبارتند از:

بررسی نمونه‌کار

اولین موردی که باید رعایت شود این است که پیش از سفارش قطعات، نمونه‌ای از قطعه را به‌صورت نمونه محصول از شرکت مبدا درخواست کنید. این کار باعث می‌شود با کیفیت محصولات این شرکت آشنا شوید. البته لازم است بررسی قطعات را بر عهده افراد متخصص و کاربلد در این حوزه بگذارید.

معتبر بودن کارخانه

بسیاری از کارخانه ها هستند که هیچ‌جایی ثبت نشده‌اند و مشغول فعالیت به صورت غیرقانونی می باشند. برای آنکه در دام این کارخانه‌های تقلبی نیفتید، لازم است که از اعتبار و جایگاه کارخانه در سطح کشور مربوطه اطلاعاتی بدست بیاورید. همچنین پیش از اطمینان کامل از کیفیت و اعتبار کارخانه، از ثبت سفارش و پرداخت هزینه خودداری کنید. چراکه استفاده از قطعات الکترونیکی نا مرغوب در محصولات برای شما موجب بروز آسیب یا حادثه می‌شود و اعتبار خود شما را نیز زیر سوال می‌برد.

مراقب دلال‌ها باشید

جهت واردات قطعات اورجینال الکترونیکی اید به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارخانه مذکور ارتباط برقرار شود. این فرآیند باعث کوتاه شدن دست دلالان جهت معرفی قطعات بی‌کیفیت خواهد شد. علاوه بر این ارتباط مستقیم باعث افزایش اعتبار شرکت نیز می‌شود که برای قرارداد های بعدی و جذب مشتری بسیار تاثیرگذار خواهد بود. همچنین می‌توان قطعات مورد نیاز را به همراه متخصصین این حوزه مورد بررسی قرار داد.

کاهش قیمت‌ها

به دلیل اینکه ارز در کشور قیمت بالایی دارد و اینکه خرید و فروش در حوزه بین الملل نیز با ارز صورت می‌گیرد، برای کاهش هزینه‌های خرید بهتر است با کارخانه‌های مذکور وارد مذاکره شد تا بتوان محصولات باکیفیت را با قیمت مقرون به صرفه‌ای وارد کرد.

مزایای ثبت سفارش خارج قطعات الکترونیکی از رسام

برای سفارش خارج قطعات الکترونیکی می‌توانید مجموعه رسام را انتخاب کنید. رسام دارای تیم توانمندی از افراد خبره و متخصص بوده که ‌می‌توانند مشاوره خوبی در این زمینه بدهند. از این رو اگر اطلاعات کافی در زمینه خرید قطعات الکترونیکی را ندارید جای نگرانی نیست، با مجموعه رسام می‌توانید بهترین محصولات را برای کار خود استفاده کنید.

علاوه بر این مجموعه رسام با خرید قطعات الکترونیکی از چین، توانایی تامین بسیاری از قطعات خاص را دارد. قطعاتی که به ندرت در بازار پیدا می‌شود را می‌توانید از رسام خریداری کنید. از طرفی برای واردات قطعات اورجینال الکترونیکی، هیچ‌گونه واسطه‌ای میان مدیران شرکت رسام و تولیدکنندگان معتبر وجود ندارد. بلکه به صورت مستقیم مذاکرات صورت گرفته و قطعات خریداری می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های ثبت سفارش قطعات الکترونیکی رسام، می‌توان به پایین بودن میزان تعرفه آن اشاره کرد. رسام در تلاش است تا شرایط مناسبی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کند تا با قیمت مناسب، بهترین قطعات الکترونیک را داشته باشند.

مقاومت الکتریکی

مقاومت قطعه‌ای است که جهت کنترل جریان ورودی مدار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه کاربرد بسیاری دارد و همچنین ارزان قیمت است. خرید مقاومت و خازن smd الکتریکی جزو خرید قطعات الکترونیکی ارزان قیمت محسوب می‌شود. شرکت‌های وارد کننده قطعات الکترونیک به لحاظ قیمت خازنsmd  و همچنین خرید خازن smd مناسب‌ترین گزینه هستند.

خواندن مقاله نحوه خواندن مقاومت smd نیز پیشنهاد می شود.

خازن الکتریکی

خازن الکتریکی و انواع خازن اس ام دی قطعه‌ای است که به منظور ذخیره انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این عمل را از طریق دو صفحه الکتریکی خود انجام می‌دهد. خازن انواع گوناگونی دارد که به برخی از این خازن‌ها، خازن بشکه‌ای می‌گویند و جزو پرکاربردترین انواع خازن‌ها محسوب می‌شود. نام دیگر این دسته خازن smd الکترولیتی است. جهت خرید خازن اس ام دی و خازن سرامیکی اس ام دی می‌بایست به مشخصات خازن اس ام دی و ولتاژ و ظرفیت خازن دقت کنید و از وارد کننده قطعات الکترونیک در تهران تهیه نمایید.

دیود

دیود وسیله‌ای است که به جهت یکسره کردن جریان الکتریکی از آن استفاده می‌شود. این قطعه الکترونیکی اهمیت بسیار زیادی دارد و از طریق واردات قطعات الکترونیک از چین وارد بازار می‌شوند. دیود به لحاظ ظاهری می‌توان گفت که به مقاومت شباهت دارد. فروش دیود و همینطور فروش خازن اس ام دی در انواع گوناگونی انجام می‌گیرد. برای خرید دیود می‌بایست به شماره‌ای که بر آن درج گردیده است دقت نمایید تا دقیقا همان دیودی را خریداری کنید که با ولتاژ و جریان مدار شما سازگاری دارد. با سفارش قطعات الکترونیکی از خارج و شرکت وارد کننده قطعات الکترونیک این کار راحت‌تر خواهد بود.

ال ای دی

این قطعه الکترونیکی را می‌توان نوعی دیود نوری نامید که با اعمال ولتاژی به اندازه ۱ الی ۳ ولت از آن نور ساطع می‌گردد. فروش ال ای دی در اندازه‌ها و ولتاژهای مختلفی انجام می‌گیرد. بنابراین موقع خرید ال ای دی به سایز و میزان نوری که به آن نیاز دارید دقت کنید و حتما از شرکت واردات قطعات الکترونیک از چین که با حواله دلار به چین صورت می‌‌پذیرد، خریداری کنید.

ترانزیستور

در جواب ترانزیستور چیست؟ باید گفت: ترانزیستور نوعی کلید الکترونیکی نیز محسوب می‌شود و قابلیت تقویت جریان را دارد. از این قطعه الکترونیکی هم به جهت قطع و وصل جریان در مدار الکترونیکی بهره‌گیری می‌شود و هم به منظور تقویت جریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساخت ترانزیستور انقلابی در صنعت الکترونیک ایجاد گردید و باعث کاهش شدید حجم مدارهای الکترونیکی شد. از این رو برای سفارش به شرکت وارد کننده قطعات الکترونیک و پیش از خرید ترانزیستور و همچنین خرید خازن اس ام دی و حواله دلار به دبی حتما به شماره و مدل درج گردیده بر آن دقت کنید.

رگولاتور

کلمهregulator  نشأت گرفته از فعل regulate بوده و به معنای تنظیم کرده است. رگولاتور وظیفه تنظیم ولتاژ در مدار را به عهده دارد و از خروجی مشخصی برخوردار است. به طور مثال می‌توان به آن ۱۲ ولت داد و ۵ ولت دریافت نمود. فروش رگولاتور از طریق وارد کننده قطعات الکترونیک در تهران در انواع گوناگون با توان‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. بنابراین پیش از خرید رگولاتور و حواله دلار از ایران به امریکا به قدرت و ولتاژ آن دقت کنید.

آی سی

IC یا مدار مجتمع به عنوان مغز یک مدار الکترونیکی محسوب می‌شود و کاربردهای متفاوتی خواهد داشت. به طور کلی آی سی‌ها قابلیت برنامه پذیری نیز دارند. به همین خاطر طراح جهت طراحی مدار مورد نظر خود کاملا آزادانه عمل می‌کند. فروش آی سی و انواع خازن های اس ام دی با کیفیت‌های متفاوتی در واردات قطعات الکترونیک مستقیم صورت می‌پذیرد که دارای اهمیت بسیار زیادی است. پیش از خرید آی سی و خازن های اس ام دی حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید تا در آینده مدارتان با مشکلات جدی مواجه نگردد.

ال سی دی

LCD  یک صفحه نمایش است که امکان نشان دادن اعداد و حروف مختلف روی آن به منظور متوجه ساختن شرایط پیش آمده به کاربر وجود دارد. از جمله رایج‌ترین انواع آن در بازار ال سی دی گرافیکی است. ال سی دی‌ها در رنگ‌های متنوعی موجود هستند که باید پیش از خرید ال سی دی از شرکت‌های وارد کننده قطعات الکترونیک و حمل کالا از چین به رنگ صفحه آن دقت نمایید.

میکروسوییچ

میکروسوییچ‌ها، کلیدهای الکترونیکی کوچکی هستند که مورد استفاده در مدارها بوده و دارای انواع مختلفی اعم از میکروسوییچ فشاری یا میکروفونی هستند. میکروسوییچ‌ها با کیفیت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. هنگام خرید میکروسوییچ به صورت واردات قطعات الکترونیک مستقیم و حواله دلار به کانادا به اندازه دقیق و کیفیت آن دقت کنید.

بازر

بازر یا بیزر قطعه‌ای است که به دلیل صدایی که از آن خارج می‌شود، می‌تواند علائم گوناگونی را به اطلاع کاربران برساند. بازر الکترونیکی تشکیل شده از یک ترانزیستور و یک صفحه فلزی است. در صورتی که به دنبال صدای خوبی هستید حتما از وارد کننده قطعات الکترونیک در تهران بخواهید تا برند معتبری را به شما معرفی کند.

رله

رله یا همان کلید الکتریکی جهت قطع و وصل کردن خروجی مدار مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان به عنوان کلید فرمان پذیر نیز از آن نام برد. قدرت رله‌ها متفاوت هستند و نسبت به کاربردی که در مدار الکترونیکی دارد از آنها بهره می‌برند. به عنوان مثال رله‌ای که در مدارهای مخابراتی به کار برده می‌شود، بسیار باریک‌تر از رله‌های صنعتی است. پیش از خرید رله از شرکت وارد کننده قطعات الکترونیک و حواله دلار از ایران به استرالیا به مشخصات درج شده بر آن توجه کنید.

ترمینال

معمولا ترمینال در ورودی و خروجی بردهای الکترونیکی و جهت اتصال سیم‌های ورودی و خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترمینال در اندازه‌های متفاوت و در دو رنگ سبز و آبی موجود هستند. در زمان انتخاب ترمینال حتما به سایز آن و وارد کننده قطعات الکترونیک توجه نمایید. زیرا سایزهای بزرگ‌تر تحمل بیشتری در برابر جریان و ولتاژ خواهند داشت.

تامین قطعات الکترونیک از بازار داخل

این شیوه به عنوان یک جایگزین عالی برای شیوه زمان‌بر و پیچیده خرید حضوری از بازار تهران خواهد بود که موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه کاربران می‌شود. به کمک متخصصین این شرکت وارد کننده قطعات الکترونیک در تهران متقاضیان دچار سردرگمی نخواهند شد. در این شیوه، بعد از استعلام قیمت قطعات الکترونیک از بازار داخل به طور مثال قیمت خازن smd در صورت پیدا شدن منبع مناسب، قطعه مورد نظر متقاضی تهیه می‌شود و با ضمانت به وی تحویل داده خواهد شد. در خصوص قطعات ویژه و کمیاب الکترونیک مانند انواع خازن smd در صورت پیدا نشدن قطعه با کیفیت و قیمت مناسب، شیوه دوم که روش استعلام و واردات قطعات الکترونیک از چین است به متقاضی پیشنهاد می‌شود.

واردات قطعات الکترونیک از خارج

شرکت رسام، با مدیریت دفاتر ثبت شده در کشورهای دیگر اعم از چین و ترکیه و با استفاده از متخصصین بومی در آن دفاتر، همچون پلی مستقیم میان متقاضیان قطعات الکترونیکی و تولید کنندگان قطعات، آماده خدمت رسانی بوده و در مرحله نخست فهرستی از متقاضی دریافت می‌کند و بعد از استعلام قیمت و ارائه نتایج استعلام به متقاضی اقدام به واردات قطعات الکترونیک مستقیم و حواله دلار به ترکیه نموده و تمامی قطعات مورد نیاز متقاضی را با قیمت مناسب و گارانتی به وی تحویل می‌دهد.

مراحل سفارش قطعات و ماژول‌های الکترونیکی

هنگام سفارش قطعات الکترونیک و حواله دلار به اوکراین ارائه کلیه جزئیات به شرکت وارد کننده، کمک بسیاری به خرید کالا می‌کند و میزان خطا در موقع سفارش به حداقل خود می‌رسد.

جزئیاتی که باید به آنها توجه کنید و در اختیار وارد کننده قرار دهید اعم از:

  • کارخانه سازنده
  • شماره فنی
  • دیتا شیت کالا
  • تعداد مورد نیاز
  • در صورت اطلاع از سایت یا شرکت فروشنده آن کالا، اطلاعات فروشنده خارجی نیز داده شود
  • مشخص کردن نحوه ارسال مرسوله
  • بعد از ثبت سفارش، وارد کننده در مورد هر مرحله از سفارش و دریافت مرسوله به متقاضی اطلاع رسانی می‌کند.
  • بعد از ورود مرسوله به کشور و سپری کردن مراحل گمرکی، با هماهنگی برای متقاضی ارسال می‌شود.

 

نحوه حمل قطعات الکترونیک

منوط به اینکه چه موقع به این قطعات الکترونیکی نیاز دارید نظیر انواع خازن های smd نحوه حمل و نقل برای شما متفاوت خواهد بود. شما این امکان را دارید که قطعات خود را از سایر کشورها توسط کشتی و یا هواپیما وارد کنید. مدت زمان تقریبی جهت واردات قطعات الکترونیک از کشورهای دیگر با کشتی حدود 4 ماه و با هواپیما حدود 2 هفته است. با این حال این اعداد به طور تقریبی است و با در نظر گرفتن شرایط امکان اینکه کمتر و یا بیشتر شود، وجود دارد.

برای استعلام قیمت و خرید قطعات الکترونیکی روی لینک کلیک کنید.

همچنین انواع مختلف ic های کمیاب نیز تامین و در اختیار مشتریان عزیز قرار داده می شود. برای استعلام قیمت و خرید ic کلیک کنید.

اگر قطعاتی مدنظرتان است که در سایت پیدا نکردید برای سفارش قطعات الکترونیکی از خارج از کشور نیز می توانید اقدام نمایید. مجموعه رسام الکترونیک  واردات قطعات الکترونیک را نیز انجام می دهد.

همچنین انواع ترانزیستور نیز در مجموعه رسام ارائه می شود. برای استعلام قیمت و خرید ترانزیستور کلیک کنید.

پتانسیومتر تریمر و مولتی ترن نیز یکی دیگر از قطعات مهمی است که پیدا کردن آن ها در ایران کار سختی است. اما سایت رسام این قطعات را نیز از چین وارد می کند. برای استعلام قیمت و خرید پتانسیومتر تریمر و مولتی ترن کلیک کنید.

همچنین می توانید برای گرفتن قیمت و خرید دیود نیز به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.
خازن اس ام دی نیز از دیگر قطعات کمیاب در ایران می باشد که می توانید برای مشاهده قیمت و خرید خازن اس ام دی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

 

کلیک کنید.!

4.7/5 - (11 امتیاز)
مدیرسایت

View Comments

Recent Posts

رله چیست؟

رله چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا به طور کامل به این سوال پاسخ داده…

4 روز ago

نمایشگر کریستال مایع چیست؟

نمایشگر کریستال مایع چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با بیان و بررسی اطلاعات…

7 روز ago

قطعات الکترونیکی آسانسور

آسانسور به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در جامعه مدرن، نقش بسیار مهمی را در…

1 ماه ago

المان سرد کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، نیاز به سیستم های خنک کننده کارآمد و پیشرفته…

1 ماه ago

وریستور چیست و چه کاربردی دارد؟

وریستور یکی از عناصر الکترونیکی فعال است که در سیستم ‌های الکتریکی و الکترونیکی استفاده…

2 ماه ago

کانکتور نظامی چیست؟

کانکتور نظامی چیست و از آن ها در کجا می توان استفاده کرد؟ ما در…

3 ماه ago