مقالات

برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان را بهتر بشناسید

برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان

tel:09121006436

پیشرفت صنایع امروزه با سرعت بسیار بیشتری نسبت به گذشته در حال انجام است. با نگاه کردن به اطرافتان کمتر وسیله ای را مشاهده می کنید که نسبت به دهه اخیر پیشرفت نکرده باشد. به عنوان مثال تلویزیون ها پیشرفت قابل توجهی نسبت به دهه اخیر داشته اند؛ اما این موضوع تنها به تلویزیون محدود نمی شود، تقریبا تمامی وسایل الکترونیکی پیشرفت های زیادی داشته و در آینده نیز مطمئنا بهتر از اکنون خواهند شد. این پیشرفت را علاوه بر مهندسین و تکنسین ها، مرهون برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان نیز هستیم. چرا که بدون تولید قطعات الکترونیکی، ارتقا و حتی ساخت وسایل برقی امکان پذیر نخواهد بود.

به همین دلیل در این بخش تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان بپردازیم تا شما نیز با آن ها آشنا شوید. همچنین در پایان یکی بهترین وارد کننده های قطعات الکترونیکی به ایران را نیز معرفی می کنیم تا در صورت نیاز، سفارشات خود را ثبت کنید.

اهمیت تولید قطعات الکترونیکی

یکی از مشکلات افراد در زمینه تهیه قطعات الکترونیکی این است که قطعات الکترونیکی خاص را از کجا تامین کنیم؟ از آنجا که انواع تجهیزات فیبر نوری و سایر تجهزات الکترونیک مانند قطعات الکترونیکی از واجبات و ضروریات توسعه یک کشور به شمار میرود، لازم است تا آن کشور، یا خود اقدام به تولید این قطعات مهم نماید و یا به واردات قطعات الکترونیک از اروپا و سایر نقاط جهان اقدام نماید. در بسیاری از کشورهای پیشرفته صنایع مهم و موثری به تولید این مشغول هستند؛ در حالی که برخی از کشورها هم به دلیل نداشتن امکانات کافی در این زمینه اقدام به تاسیس شرکت واردات قطعات الکترونیکی می نمایند. کشور ایران یکی از کشورهای در حال توسعه است که هر روز نیاز آن به این قطعات افزوده شده و حتی در برخی موارد با کمبود قطعات الکترونیک مواجه است.

بهترین شرکت های الکترونیکی ایران

متاسفانه به دلیل تحریم های ظالمانه که بر کشور عزیزمان وارد شده، ما توانایی در تولید این تجهیزات و انواع قطعات الکترونیکی نداریم و وابسته به واردات کالا از چین و واردات کالا از هنگ کنگ و سایر کشورها هستیم.

با وجود تلاش های بی وقفه و هزینه های بالایی که در زمینه تولید قطعات الکترونیکی صورت گرفته باز هم کشورمان نتوانسته در این زمینه موفقیت چشم گیری را تجربه نماید و هنوز با حواله دلار از ایران به استرالیا و حواله دلار به چین و سایر کشورها، اقدام به واردات قطعات الکترونیکی مانند واردات خازن، واردات آی سی، واردات تجهیزات شبکه و مانند اینها می کند.

در سال های گذشته تلاش بر این بود که با تاسیس شرکت های تولیدکننده قطعات الکترونیکی و همینطور ایجاد زمینه در ایران که بسیاری از کشورهای تولیدکننده قطعات الکترونیکی وارد ایران شده و ایران را به یکی از تولیدکنندگان مطرح در جهان تبدیل نماید اما با شروع جنگ تحمیلی و تحریم این اتفاق به کل منحل شد.

هدف از تاسیس شرکت های تولید قطعات الکترونیکی

شرکت های الکترونیکی به منظور کم کردن وابستگی و واردات قطعات الکترونیک از خارج تلاش های زیادی را انجام داده اند، اما متاسفانه هنوز نتایج چشمگیری در پی نداشته است. با این وجود هدف های مهمی از تاسیس شرکت هایی که در زمینه تولید قطعات الکترونیکی در ایران وجود دارد که مهم ترین آن، افزایش و ارتقاء سطح تکنولوژی در حوزه الکترونیک است. از دیگر اهداف تاسیس بهترین شرکتهای الکترونیکی ایران، همکاری و کمک به تولیدکنندگان داخلی در زمینه ساخت محصولات الکترونیکی با کیفیت و متناسب با تکنولوژی روز دنیا به شمار میرود.

شرکت Samsung Electronics

شرکت سامسونگ Samsung Electronics

یکی از شرکت هایی که در گروه 12 شرکت برتر تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان قرار می گیرد، شرکت Samsung  می باشد. کمتر کسی پیدا می شود که از محصولات سامسونگ استفاده نکرده باشد؛ حال می خواهد گوشی باشد یا تلویزیون و یا حتی یخچال! در سال 2005 bussinesweek این برند را برترین برند تولید لوازم برقی معرفی کرد. با پیشرفت این کمپانی واقع در کره جنوبی به جرعت می توان ادعا کرد که کمپانی مذکور نه تنها در بین شرکت ها بلکه در بین برترین مارک های قطعات الکترونیکی نیز قرار می گیرد.

شرکت Intel Corporation

شرکت اینتل Intel Corporation

دوستداران دنیای الکترونیک و به ویژه رایانه ها با شرکت اینتل به خوبی آشنا هستند. این شرکت در سال 1968 تاسیس و تا به امروز موفق به کسب جایگاه بالایی در میان برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان شده است. این کمپانی در زمینه تولید تجهیزات رایانه ای مانند پردازنده، کارت شبکه، مادربرد، مدارهای مجتمع و مواردی از این قبیل فعالیت می کنند. کیفیت بالای قطعات تولیدی این شرکت و محبوبیت بالای آن در سطح جهانی جایی برای تردید نمی گذارد که کمپانی مذکور قطعا جزو شرکت های برتر تولید قطعات الکترونیکی می باشد.

شرکت Qualcomm

شرکت Qualcomm

کمپانی بعدی که قصد معرفی آن را دارید، کوالکام نام دارد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه قطعات الکترونیکی و تجهیزات مخابراتی می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارند. تراشه های موبایل، پردازنده های سرور و گوشی های همراه و تجهیزات وای فای و بلوتوث نمونه کوچکی از تولیدات زیاد این شرکت می باشد. لازم به ذکر است شرکت مذکور یک شرکت چند ملیتی آمریکایی می باشد که دفتر مرکزی آن نیز در ایلات متحده آمریکا قرار گرفته است.

شرکت Texas Instruments Inc

شرکت Texas Instruments Inc

کمپانی TI( مخفف Texas Instruments) در شهر دالاس تگزاس مستقر است. این شرکت، همانطور که از نامش مشخص است در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی نیمه رسانا و همچنین فناوری کامپیوتر فعالیت می کند. پس از شرکت های اینتل و سامسونگ، کمپانی TI بزرگ ترین تولید کننده قطعات نیمه آنالوگ محسوب می شود. به همین دلیل طبیعی است که یکی از برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان باشد.

شرکت SK Hynix Inc

شرکت SK Hynix Inc

این شرکت که جزو برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان نیز به حساب می آید، سومین شرکت بزرگ نیمه هادی در جهان است. به همین دلیل جای تعجبی ندارد که در این مقاله به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان معرفی شده است.برخی از محصولات این شرکت بزرگ شامل حافظه موبایل، حافظه گرافیکی، سنسورهای تصویر، محاسبات و حافظه شبکه و البته درایو حالت جامد که با نام SSD معروف است، می باشند.

شرکت Micron Technology Inc

شرکت ایران میکرو

شرکت بعدی که مطمئنا در بین 12 شرکت برتر تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان قرار دارد، کمپانی فناوری میکرون می باشد. شرکت مذکور بخش عمده ای از شهرت خود را به دلیل تولید حافظه رایانه و همچنین محصولات ذخیره سازی آن به دست آورده است. این شرکت نیز همانند شرکت قبلی به تولید SSDها، حافظه گرافیکی و مواردی از این قبیل مشغول است. علاوه بر تنوع، کیفیت بالای محصولات کمپانی میکرون تکنولوژی عامل دیگری در رابطه با افزایش شهرت آن می باشد.

شرکت Taiwan Semiconductor Manufacturing Company

شرکت Taiwan Semiconductor Manufacturing Company

کمپانی دیگری که قصد معرفی آن به عنوان یکی از 12 شرکت برتر تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان را داریم، اختصارا TSMC نامیده می شود. شرکت مذکور بزرگ ترین تولید کننده تخصصی و مستقل قطعات نیمه هادی در جهان می باشد که دفتر مرکزی آن در تایوان قرار دارد. این کمپانی که در سال 1987 تاسیس شده، بخش عمده ای از شهرت خود را به دلیل تولید تراشه های ای ام دی به دست آورده است.

همچنین مطالعه کنید: واردات قطعات الکترونیک

شرکت TE Connectivity

شرکت TE Connectivity

از شرکت های واقع در آمریکا اگر بگذریم نوبت به معرفی یک شرکت سوئیسی بزرگ و البته نام آشنا می رسد. عمده فعالیت کمپانی TE Connectivity مربوط به تولید محصولات اتصال و همچنین حسگرها می باشد. حسگرهای مذکور در صنعت های مختلفی همچون هوافضا، خودرو، نفت و گاز، پزشکی، دفاع و… استفاده می شوند. با این وجود محصولات این شرکت تنها به موارد مذکور محدود نشده و شامل اتصال دهنده ها، آنتن ها، کابل ها و اتصال ها، تجهیزات روشنایی، کنتاکتورها و چندین مورد دیگر نیز می باشند.

شرکت hitachi

شرکت hitachi

از جمله برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان واقع در قاره آسیا می توان به هیتاچی اشاره کرد. هیتاچی در توکیو قرار دارد که به صورت عمده به تولید محصولات الکترونیکی و رایانه ای می پردازد. از طرفی لازم به ذکر است که این کمپانی در یازده فعالیت می کند که حوزه های مذکور شامل تجهیزات الکتریکی، سیستم‌ها و تجهیزات نیروگاهی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، سیستم‌های مخابراتی و سامانه‌های اطلاعاتی، سخت‌افزارهای رایانه‌ای، لوازم و قطعات الکترونیکی(تجهیزات کارخانه‌های تولید نیم‌رساناها)، ماشین‌آلات ساخت‌وساز، سازه‌های فلزی، فناوری هوافضا،ارائه خدمات مالی و صنعت خودروسازی هستند.

شاید برایتان مفید باشد: سفارش قطعات الکترونیکی از خارج

شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در ایران

شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در ایران در دهه‌ های اخیر به شدت رشد کرده اند و تعداد زیادی شرکت های الکترونیکی در کشور فعالیت می‌ کنند. این شرکت‌ ها در زمینه تولید انواع قطعات برد الکترونیکی از قبیل مقاومت‌ها، خازن‌ها، ترانزیستورها، میکروکنترلرها، مدارهای مجتمع و سایر قطعات مورد استفاده در صنعت الکترونیک فعالیت می ‌کنند. بهترین شرکت های الکترونیکی ایران را در ادامه بررسی می کنیم:

بهترین شرکت های الکترونیکی ایران

شرکت ایران میکرو

شرکت ایران میکرو

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان مدارهای مجتمع (IC) در ایران است و در زمینه‌های مختلفی از جمله مدارهای دیجیتال، آنالوگ و مدارهای مخابراتی فعالیت دارد.

شرکت برق و الکترونیک ایران (IEC)

شرکت برق و الکترونیک ایران (IEC)

این شرکت در تولید مقاومت‌ ها، خازن‌ ها از جمله خازن SMD و سایر قطعات الکترونیکی فعالیت می‌ کند. محصولات این شرکت در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی، الکترونیک صنعتی و قطعات مخابراتی استفاده می ‌شود.

شاید برای شما جالب باشد: نحوه خواندن مقاومت smd

شرکت برق و الکترونیک آسیا (ISA)

شرکت برق و الکترونیک آسیا (ISA)

این شرکت یکی از پیشگامان و از جمله بهترین شرکت های الکترونیکی ایران در زمینه تولید انواع مقاومت ‌ها و خازن ‌های الکترونیکی است. محصولات این شرکت به‌ طور گسترده در بخش ‌های مختلفی از جمله الکترونیک صنعتی، مخابرات و ابزارهای اندازه ‌گیری استفاده می‌ شود.

شرکت ایده آل ترانزیستور (ITT)

شرکت ایده آل ترانزیستور (ITT)

یکی از شرکت های الکترونیکی در زمینه تولید انواع ترانزیستورها و مدارهای نیمه‌ هادی شرکت ایده آل ترانزیستور می باشد. ترانزیستورهای ITT در صنایع مختلفی از جمله الکترونیک صنعتی، مخابرات و رایانه‌ ها استفاده می ‌شوند.

شرکت ملی سازه الکترونیک (MSC)

شرکت ملی سازه الکترونیک (MSC)

یکی از بهترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در ایران شرکت ملی سازه الکترونیک است. این شرکت در تولید مقاومت‌ ها، خازن‌ ها، دیودها و سایر قطعات الکترونیکی فعالیت می‌ کند و محصولات آن در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، الکترونیک صنعتی و مخابرات استفاده می ‌شوند.

شرکت سازه الکترونیک نیکان (SEN)

شرکت سازه الکترونیک نیکان (SEN)

یکی از شرکت‌ های الکترونیکی معتبر در زمینه تولید مدارهای مجتمع و مدارهای  نیمه ‌رسانا است. این شرکت در طراحی و تولید مدارهای دیجیتال، آنالوگ و سفارش قطعات RF برای انواع برنامه ‌های کاربردی فعالیت دارد.

شرکت‌ های الکترونیکی

شرکت صنایع الکترونیکی رایان نیرو (REI)

شرکت صنایع الکترونیکی رایان نیرو (REI)

این شرکت در زمینه تولید و طراحی انواع محصولات الکترونیکی از جمله مدارهای مجتمع، ترانزیستورها و مقاومت‌ها فعالیت می‌ کند. محصولات شرکت رایان نیرو در صنایع مختلفی از جمله مخابرات، رایانه ‌ها و ابزارهای اندازه ‌گیری استفاده می ‌شوند.

این موارد تنها تعدادی از بهترین شرکت‌ های الکترونیکی ایران بودند و صنعت قطعات الکترونیکی در کشور همچنان در حال رشد و توسعه است. با توجه به اهمیت رو به افزایش صنعت الکترونیک، انتظار می ‌رود که شرکت‌ های دیگری نیز در آینده برجسته شوند و نقش مهمی در توسعه صنعت قطعات الکترونیکی در ایران ایفا کنند. همچنین، همکاری‌ های بین ‌المللی در زمینه فناوری و تجربیات جدید نیز می ‌تواند به رشد این صنعت در کشور کمک کند.

نمونه های دیگر

نمونه‌های دیگری از شرکت‌ های تولید کننده قطعات الکترونیکی در ایران عبارتند از شرکت ‌هایی مانند پارس سوئیچ، شرکت الکترونیک فناوری صنعتی (ETI)، شرکت الکترونیک صنعتی ایران (IESA) و شرکت نوید الکترونیک . (NECO) مهمترین هدف این شرکت ‌ها، تأمین نیازهای بازار داخلی در حوزه الکترونیک است. با این حال، برخی از آنها نیز به منظور صادرات و توسعه همکاری‌ های بین ‌المللی، فعالیت‌ های خود را گسترش داده ‌اند. به علاوه، تحقیق و توسعه در صنعت قطعات الکترونیکی نیز در دستور کار بسیاری از این شرکت ‌ها قرار دارد تا بتوانند با رقابت بین ‌المللی روبرو شده و با بهره‌ گیری از فناوری ‌های نوین، محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی تولید کنند. به این صورت نیاز به  واردات قطعات الکترونیک از اروپا کمتر از گذشته می شود.

مجموعاً، با توجه به توانمندی ‌های موجود و پتانسیل رشد صنعت قطعات الکترونیکی در ایران، می ‌توان گفت که این صنعت به سرعت در حال توسعه است و امیدواریم که در آینده نزدیک شرکت ‌های تولید کننده قطعات الکترونیکی در ایران به موفقیت ‌های بزرگی دست یابند و نقش مهمی در تامین نیازهای داخلی و صادراتی در حوزه الکترونیک داشته باشند. همچنین، این شرکت‌ ها می‌ توانند با ایجاد همکاری‌های فنی و تجاری با شرکت‌ ها و سازمان‌ های بین‌المللی، فناوری ‌های پیشرفته را به کشور وارد کرده و در پیشرفت صنعت الکترونیک در ایران نقش موثری داشته باشند.

تولید کننده قطعات الکترونیکی در ایران

جمع بندی

آشنایی با برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان این دید را به ما می دهد که استفاده از قطعات با کیفیت این شرکت ها، منجر به افزایش کیفیت محصول نهایی خواهد شد. به همین دلیل همکاری با وارد کننده هایی که به صورت مستقیم از شرکت های معتبر قطعات را خریداری می کنند، می تواند مزیت قابل توجهی محسوب شود. چراکه قطعات وارد شده علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارند که منجر به کاهش فشارهای اقتصادی به خریدار می شود. بنابراین آشنایی با برخی از آن ها خالی از لطف نیست.

یکی از این وارد کننده ها شرکت رسام است. شرکت رسام به عنوان یکی از معتبرترین وارد کننده های قطعات الکترونیکی از چین، می تواند انتخاب خوبی برای شرکت های ایرانی که نیاز به قطعات با کیفیت و با قیمت مناسب دارند، باشد. برای مشاهده تنوع محصولات این شرکت کافی است به بخش قطعات الکترونیکی مراجعه کنید. با سفارش قطعات الکترونیکی از رسام، قدم مهمی به سمت پیشرفت کسب و کار خود بردارید.

ممنون که تا پایان مقاله برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان ما را همراهی کردید. اگر ابهامی در زمینه سفارش دارید، حتما آن را با ما در میان بگذارید.

برای استعلام قیمت و خرید قطعات الکترونیکی روی لینک کلیک کنید.

همچنین انواع مختلف ic های کمیاب نیز تامین و در اختیار مشتریان عزیز قرار داده می شود. برای استعلام قیمت و خرید ic کلیک کنید.

اگر قطعاتی مدنظرتان است که در سایت پیدا نکردید برای سفارش قطعات الکترونیکی از خارج از کشور نیز می توانید اقدام نمایید. مجموعه رسام الکترونیک  واردات قطعات الکترونیک را نیز انجام می دهد.

همچنین انواع ترانزیستور نیز در مجموعه رسام ارائه می شود. برای استعلام قیمت و خرید ترانزیستور کلیک کنید.

پتانسیومتر تریمر و مولتی ترن نیز یکی دیگر از قطعات مهمی است که پیدا کردن آن ها در ایران کار سختی است. اما سایت رسام این قطعات را نیز از چین وارد می کند. برای استعلام قیمت و خرید پتانسیومتر تریمر و مولتی ترن کلیک کنید.

همچنین می توانید برای گرفتن قیمت و خرید دیود نیز به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.
خازن اس ام دی نیز از دیگر قطعات کمیاب در ایران می باشد که می توانید برای مشاهده قیمت و خرید خازن اس ام دی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

کلیک کنید…

4.6/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

40 دیدگاه در “برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان را بهتر بشناسید

  1. سجادی گفت:

    ببخشید
    من یک سری قطعه از آلمان میخواستم
    برای شما امکان داره که تهیه کنید؟

    1. Lucie گفت:

      نیاز بیشتری؟ لطفا با من تماس بگیرید

    2. مدیرسایت گفت:

      سلام بله مشکلی نیست میتونید لیست و از طریق ایمیل یا واتس اپ ارسال کنید

  2. سعید شریف گفت:

    سلام
    وارداتتون فقط با شرکت های که گفته شد هست؟ یعنی من اگه ی سری قطعات بخام از شرکتی که خودم معرفی میکنم میتونید برام بیارید؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشکلی نیست هر برندی که شما بخواین و از هر شرکتی که شما بخواین میاریم

  3. فرهاد موسوی گفت:

    شرکت Samsung Electronics تقریبا برای همه شناخته شده است ولی من مدت زیادی در زمینه قطعات الکترونیکی با شرکت hitachi همکاری داشتم و میتونم بگم یکی از بهترین ها تو این زمینه است

    1. مدیرسایت گفت:

      100%

    2. کوروش الله وردی گفت:

      کاملا موافقم هم شناخته شده هست و میتونی به محصولاتش اعتماد کنی و هم واقعا کیفیت محصولاتش حرف نداره

  4. omid.saboee گفت:

    ریز موج رسام از بهترین شرکت های الکترونیکی ایران برای صادارت قطعات الکترونیکی و قطعات خاص هست از اینکه با این شرکت معتبر همکاری داشتم نهایت رضایت رو دارم

    1. آرمان اسلامی گفت:

      من بیش از یک سال هست که در زمینه قطعات نیازی کارخونه مون با این شرکت همکاری دارم. کارشون حرف نداره

  5. علیرضا فربد گفت:

    سلام
    یه راهنمایی میخاستم در زمینه تولید قطعات الکترونیکی در ایران میتونید کمکم کنید؟

  6. سهراب باقری گفت:

    درود
    برای خرید و واردات قطعات الکترونیکی از شرکت هایی که نام برده شد نیاز به چه مجوز هایی است؟

    1. بهنام گفت:

      سلام بیشتر مجوز ها از سمت خود شرکت ریز موج رسام تهیه میشه و شما کار زیادی لازم نیست انجام بدید

  7. امین کیانی گفت:

    سلام. شما قابلیت واردات قطعات الکترونیکی از همه کشور ها رو دارید؟ یا محدودیت در واردات دارید؟

    1. هادی صداقت گفت:

      سلام دوست عزیز. فکر میکنم بیشترین محدودیتی که دارن در مورد نوع قطعه وارداتی شما هست

  8. mozafarii گفت:

    سلام
    واردات خازن چند روز زمان میبره؟ و از چه شرکت و کشوری واردات رو انجام میدید؟

  9. kamran.babaee گفت:

    از شرکت های الکترونیکی ایران چند باری با شرکت ایران میکرو همکاری داشتم واقعا کیفیت قطعاتشون حرف نداشت

  10. mahdi.eskandari گفت:

    سلام.چه شرکت هایی رو برای واردات قطعات الکترونیک گوچیک مثل خازن پیشنهاد میدید؟

  11. ehsan.sadeghii گفت:

    سلام وقت بخیر
    چطور میتونم لیست شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی ایرانی رو داشتم باشم؟ ممنون میشم در این رابطه کمکم کنید

  12. rahmati گفت:

    سلام خداقوت
    خاستم تشکر کنم از پشتبانی ریز موج بخاطر صبر زیاد و پاسخگو بودنشون،، به طور کامل به تمام سوالاتم پاسخ دادند

  13. GHAVAMI گفت:

    سلام. در داخل کشور هم کارخانه تولید قطعات الکترونیکی داریم؟ یا تمامی قطعات الکتریکی از کشور های دیگه وارد میشه؟

  14. matin.moshfegh گفت:

    سلام. چطور میتونم لیست شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی جهان رو داشته باشم؟ یا هم اگر امکانش هست روی سایت قرار بدید. ممنون میشم

  15. reza.minabi گفت:

    سلام. شما با شرکت های داخلی هم همکاری در جهت خرید قطعات الکترونیکی دارید؟

  16. ahmadreza.miri گفت:

    سلام برای ثبت شرکت و کارخانه تولید قطعات الکترونیکی میخاستم با یه متخصص صحبت کنم، میتونید کمکم کنید؟

  17. ebrahemzadeh گفت:

    سلام. چطور میتونم سفارش خودم رو ثبت کنم؟ برای ثبت سفارش باید حضوری بیام؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام روز بخیر
      برای ثبت سفارش هم میتونید از طریق سایت اقدام کنید هم از طریق واتس اپ و تماس تلفنی

  18. masoud.asadiyan گفت:

    سلام. میخاستم بدونم همه شرکت های الکترونیکی در تهران در زمینه واردات قطعات الکترونیکی فعالیت دارند؟ یا تعداد محدودی ؟و یه سوال دیگ اینکه چطور میتونم با مدیر فروشتون در ارتباط باشم؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام روز بخیر
      همه شرکتها که نه بعضی شرکت ها واردات قطعه دارن . برای ارتباط با مدير فروش لطفا واتس آپ پیام بدید

  19. یاشار احراری گفت:

    سلام شما در زمینه واردات با تمامی شرکت های ساحت قطعات الکترونیکی در جهان همکاری دارید؟ یعنی از هر شرکتی که بخام میتونید برام قطعه وارد کنید؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      ما سعی میکنیم از هر شرکتی شما بخواین خرید کنیم ولی باید بفرستید بررسی کنیم

  20. milad.moghadam گفت:

    سلام و خسته نباشید
    شما با شرکت TE Connectivity همکاری در زمینه واردات دارید؟

  21. رضایی گفت:

    سلام از هر کشوری که بخاییم میتونید واردات انجام بدید؟

    1. ناصر فروغی گفت:

      سلام بله من قبلا از این شرکت قطعه سفارش دادم و برام وارد کردند

  22. محمد زاهدی گفت:

    من چند باری با شرکت شرکت ملی سازه الکترونیک همکاری داشتم. هم از نظر خوش قولی و هم کیفیت عالی محصولات ارائه شده کارشون بی نظیر بوده

  23. حسینی تبار گفت:

    سلام اگر بخایم واردات از هر کدوم از شرکت های معرفی شده داشته باشیم نیاز به مجوز خاصی از سمت شرکت یا ارگان خاصی هست؟

  24. نیما بهاری گفت:

    سلام شما قطعات الکترونیک خودرو هم وارد میکنید؟

  25. امین گفت:

    خداقوت. مثل همیشه مقالات عالی ، کارآمد ، کامل و بی نقص

  26. یاور شریف گفت:

    باسلام
    میخاستم بدونم قطعات سفارش داده شده در تهران تحویل داده میشه؟

  27. ابراهیم رحیمی گفت:

    سلام. قطعات و محصولاتی که وارد میکنید گارانتی هم دارن؟

  28. علی فضلی گفت:

    سلام شما با شرکت Qualcomm همکاری برای واردات دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *