مقالات

نکات مهمی که بهتر است پیش از حواله دلار به ترکیه بدانید

حواله دلار به ترکیه

tel:09121006436

ترکیه که به عنوان یکی از همسایگان ایران شناخته می شود، امروزه مهاجران زیادی را از این کشور پذیرا می باشد. این کشور به دلیل ویژگی های جغرافیایی و البته برخی خصوصیات اقتصادی‌ خود، مقصد مناسبی برای افرادی است که قصد مهاجرت دارند. با این وجود برخی مسائل مانند حواله دلار به ترکیه یا حواله یورو به ترکیه و مواردی از این قبیل برای ایرانیان چالش هایی را ایجاد کرده است. اگر شما نیز درگیر اینگونه چالش ها هستید و یا قصد دارید از شرایط ارسال حواله ارزی به بانک های ترکیه اطلاع یابید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهتر است بخوانید: حواله دلار از ایران به امریکا

حواله دلار به ترکیه

با توجه به محدودیت هایی که سیستم بانکی ایران دارد، امکان انتقال پول و حواله ارزی به ترکیه وجود ندارد. اما راه حل چیست؟ در این شرایط با در نظر گرفتن سابقه شرکت های معتبر در این زمینه و مشورت با مشاوران آن ها باید واسطه ای را انتخاب کنید تا این عملیات را برای شما انجام دهد. طبیعتا اگر اولین باری است که این کار را انجام می دهید، اعتماد کردن و شاید حتی پیدا کردن چنین شرکتی برایتان چالش برانگیز باشد، اما به شما تضمین می دهیم پس از انتقال پول از طریق واسط معتبر برای اولین بار، دفعات بعدی چنین مشکلی را نخواهید داشت و چالشی پیش رویتان نخواهد بود.

اهمیت حواله برای دانشجویان

یکی از دلایل مهم جهت حواله دلار به ترکیه ، انتقال پول برای دانشجویان می باشد. طبیعتا اگر قصد تحصیل در ترکیه را داشته باشید امکان حمل فیزیکی پول را نخواهید داشت به خصوص اگر مبلغ ان زیاد باشد. به همین دلیل استفاده از خدمات شرکتی که برایتان اینکار را انجام دهد می تواند تا اندازه زیادی از مشکلاتتان بکاهد. در نتیجه اگر قصد تحصیل در ترکیه را دارید و یا می خواهید پولی را برای یکی از عزیزانتان در ترکیه، انتقال دهید، مفیدترین و البته سریع ترین راه برای آن، انتقال حواله از طریق شرکت های واسطه می باشد.

ممکن است این مقاله برای شما جالب باشد: آشنایی با قطعات برد الکترونیکی
نکته مهم در خصوص حواله

آدرس شرکت ریز موج الکترونیک رسام:

میرداماد-خیابان نفت جنوبی(صدق)-خیابان تابان شرقی-پلاک3-واحد4

تلفن های تماس:
021-22920838

021-66753785-7

اهمیت حواله برای افراد شاغل

از جمله مسائل دیگری که برای افراد شاغل بسیار حائز اهمیت است، انتقال پول به کشورهای خارجی است. به عنوان مثال تصور کنید صاحب یک مغازه در کشور ترکیه هستید و شریک شما در ایران است. در اینصورت اگر نیاز به پول داشته باشید وی می تواند با استفاده از سایت هایی که سابقه خوبی در این زمینه دارند، در کمترین زمان مبلغ مورد نظر را برای شما ارسال نماید. البته که راه های دیگری نیز وجود دارد اما روش مذکور می تواند به عنوان یکی از روش هایی که در زمان شما صرفه جویی می کند، شناخته شود.

با این وجود همانطور که در این مقاله اشاره کرده ایم، پیش از ارسال حواله ارزی به بانک های ترکیه حتما باید از سابقه سایت مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. در غیراینصورت عواقب ناشی از عدم توجه به این موضوع با شخص شما است.

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود: انواع قطعات الکترونیکی

نکات قابل توجه برای ارسال پول به ترکیه در روزهای تعطیل

نکات قابل توجه برای ارسال پول به ترکیه

نکته ای که پیش از انتقال باید در نظر داشته باشید این است که ارسال پول به ترکیه در روزهای تعطیل رسمی و همچنین شنبه و یکشنبه انجام نمی شود. در نتیجه اگر قصد دارید تا مبلغ مورد نظر خود را در روزهای تعطیل به دست شخص مورد نظر برسانید باید پیش از فرا رسیدن روزهای تعطیل اقدام نمایید. در غیر اینصورت انتقال حواله شما پس از تعطیلات انجام می شود.

توصیه مهم

حتما پیش از اقدام به واریز پول برای شرکت های واسطه با مشاوران آن ها جهت اطمینان و استعلام هزینه تماس حاصل فرمایید تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شود. البته مشاوره صرفا برای استعلام هزینه ها نیست و شما می توانید ابهامات خود برای حواله دلار به ترکیه را نیز برطرف کرده و سوالات مرتبط خود را نیز بپرسید. بنابراین برای انتخاب سایت و یا شرکت واسط، دارا بودن تیم پشتیبانی مجرب مزیت قابل توجهی محسوب می شود.

ممکن است این مقاله نیز برایتان مفید باشد: حواله دلار به اوکراین

مزیت مهم ارسال حواله ارزی به بانک های ترکیه به کمک سایت های واسط

ارسال حواله ارزی به بانک های ترکیه به کمک سایت های واسط

با وجود اینکه عده ای ترجیح می دهند تا شخصا و بدون توجه به شرکت های فعال در زمینه خدمات ارزی و ارسال حواله به ترکیه این کار را انجام دهند( از حساب شخصی خود) اما جالب است بدانید استفاده از واسطه ها نیز مزایای خود را دارد. به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید تا برای اولین بار این کار را انجام دهید باید چالش های گوناگونی را پشت سر بگذارید تا در نهایت موفق به حواله شوید؛ اما با استفاده از واسطه ها تمامی کارها از ابتدا تا پایان بر عهده آن ها است.

از طرفی دیگر بسیاری از سایت ها امکان پیگیری سفارش را نیز برای شما فراهم کرده اند. بدین معنی که شما پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه مورد نظر و کارمزد، می توانید لحظه به لحظه وضعیت پول خود را بررسی کنید. به همین دلیل با خیالی آسوده تر می توانید به سایت های مورد نظر اعتماد کنید. با این وجود توجه داشته باشید که لزوما هر سایت واسطی قابل اطمینان نیست و باید برخی از گواهی نامه های معتبر اینترنتی را دارا باشد. به عنوان مثال دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی سایت مورد نظر، یک گواهینامه بسیار مهم است که تقریبا تمامی سایت های معتبر که دارای درگاه پرداخت هستند، آن را دارا می باشند. بنابراین اگر سایتی این نماد را ندارد و یا نماد آن منقضی شده است، بهتر است در انتخاب آن تجدید نظر کنید.

اگر در حوزه قطعات الکترونیکی فعالیت می کنید این مقاله را بخوانید: ترانزیستور چیست

سوالات متداول

یکی از سوال هایی که ذهن افراد را در خصوص حواله ارز به ترکیه به خود درگیر کرده است، این می باشد که انتقال ارز به چه حساب هایی امکان پذیر است؟ و آیا تفاوتی میان انتقال ارز به حساب های دانشگاهی، شرکتی و شخصی وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به تمامی حساب های مذکور می توان از ایران پول انتقال داد، با این وجود پیشنهاد می کنیم که برای پاسخی دقیق تر با مشاوران ما تماس گرفته و شرایط خود را با جزئیات کامل بازگو کنید. در اینصورت جواب قابل اطمینان تری خواهید گرفت که از ضررهای احتمالی در آینده جلوگیری خواهد کرد.

سوال بعدی در خصوص حواله ارز به ترکیه این است که با چه ارزهایی به ترکیه می توان پول انتقال داد. پاسخ کوتاه به این سوال این است که با سه ارز لیر، دلار و یورو می توانید به ترکیه پول انتقال دهید.

یکی دیگر از سوالات در رابطه با حواله این است که پس از چه مدتی سفارشات شما انجام شده و پول انتقال می یابد. پاسخ دقیق به این سوال نیازمند اطلاع کامل از ارز مورد نظر، مبلغ مورد نظر و مواردی از این قبیل است، بنابراین امکان پاسخ یکسان به این پرسش وجود ندارد. پیشنهاد ما به شما تماس با مشاوران ما است. در این صورت با اطلاعاتی که به دست می آورید به سادگی می توانید برنامه ریزی خود جهت انتقال ارز را انجام دهید.

همینطور بخوانید: سفارش قطعات الکترونیکی از خارج

جمع بندی

با توجه به شرایط موجود در کشور، یکی از بهترین اقداماتی که در خصوص حواله دلار به ترکیه می توانید انجام دهید، استفاده از خدمات یک واسط معتبر می باشد. در اینصورت با پرداخت کارمزد، بدون تجربه کردن چالش های طاقت فرسا می توانید مبلغ مورد نظر خود را انتقال دهید. بنابراین اگر قصد واریز پول برای دوستان و یا آشنایان خود در ترکیه را دارید، بدون درنگ اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایر مقالات رسام را نیز مطالعه نمایید. ممنون از شما که تا پایان مقاله حواله دلار به ترکیه همراه ما بودید. در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام مشاوران رسام آماده پاسخگویی به شما می باشند.

برای آشنایی با شرکت های الکترونیکی در تهران؛ این مطلب را مطالعه کنید.

کلیک کنید…

آدرس شرکت ریز موج الکترونیک رسام:

میرداماد-خیابان نفت جنوبی(صدق)-خیابان تابان شرقی-پلاک3-واحد4

تلفن های تماس:
021-22920838

021-66753785-7

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه در “نکات مهمی که بهتر است پیش از حواله دلار به ترکیه بدانید

  1. محبیان گفت:

    من برای یکی از دوستانم که در ترکیه دانشجوعه میخواستم مقدری پول حواله کنم
    اما اون اوجا هیچ حسابی نداره
    چه طوری این کارو انجام بدم ؟
    حواله دستی خیلی سخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *