مقالات

واردات قطعات صنعتی در کمترین زمان و با بهترین قیمت

واردات قطعات صنعتی

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام واردات قطعات صنعتی باید به آن دقت داشته باشید این است که آیا شرکتی که با آن همکاری می کنید، تیم پشتیبانی مناسبی دارد تا در صورت بروز مشکل بتواند پاسخگو باشد یا خیر. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری اهمیت پیدا می کند که قصد داشته باشید خرید خود را در تعداد بالایی انجام دهید. در این شرایط اگر تیم پشتیبانی پاسخگو نباشد و یا دیر پاسخ دهد، زمان زیادی را از دست خواهید داد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم پیش از خرید، برای اطمینان از کیفیت پاسخ دهی، حتما با تیم پشتیبانی در رابطه با واردات قطعات صنعتی یا سایر قطعات مانند خازن smd مشورت کنید تا علاوه بر اطمینان از دانش پشتیبان در خصوص قطعات، از سرعت عمل آن نیز مطلع شوید. بنابراین بهتر است که برای خرید این دست محصولات، بهترین شرکت های الکترونیکی ایران را انتخاب کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه واردات کالا از هنگ کنگ با شماره 02122920838 تماس بگیرید. 

شرکت ریز موج الکترونیک رسام واردکننده انواع قطعات الکترونیکی و صنعتی از خارج از کشور

3 نکته مهم در زمان خرید قطعات صنعتی

در این بخش سه نکته مهم که در زمان خرید قطعات صنعتی بهتر است به آن توجه داشته باشید را معرفی می کنیم:

1 . خرید قطعات صنعتی با گارانتی معتبر

اولین موردی که قصد داریم در رابطه با واردات قطعات صنعتی الکترونیک به آن بپردازیم، گارانتی قطعات است. اگر شما هم صاحب شرکت و یا کارخانه صنعتی هستید و قصد خرید قطعاتی برای کار خود را دارید، حتما باید مطمئن شوید که در هنگام خرید، قطعه شما گارانتی دارد. این موضوع علاوه بر جلوگیری از ضررهای مالی، این امکان را برای شما فراهم می کند تا پس از ثبت سفارش تا زمان تحویل، با خیالی راحت به سایر کارهای خود بپردازید.

از طرفی دیگر تنها شرکت هایی که از کیفیت خدمات خود مطمئن هستند برای محصولات خود گارانتی تحویل می دهند. بنابراین اگر شرکتی برای محصولات خود گارانتی تعیین کند، تا اندازه زیادی نشان می دهد که قطعات آن، کیفیت مناسبی دارند.( البته این موضوع همیشه صدق نمی کند اما در بسیاری موارد درست است) جالب است بدانید شرکت رسام واردات قطعات صنعتی مورد نظر شما را از شرکت هایی تهیه می کند که گارانتی معتبری دارند. در این صورت اگر قطعه ای در طول مسیر آسیب ببیند، شما امکان عودت آن را دارید؛ در چنین شرایطی از نظر مالی نیز ضرر نخواهید کرد.

شاید برایتان مفید باشد: سفارش قطعات الکترونیکی از خارج

2. تنوع قطعات صنعتی

واردات قطعات صنعتی به ایران

یکی از مهم ترین موارد در هنگام خرید قطعات صنعتی، تنوع آن ها می باشد. به زبان ساده هر اندازه این تنوع و گوناگونی بیشتر باشد، مشتری در هنگام خرید انتخاب های بیشتری دارد. رسام مفتخر است که اعلام کند بسیاری از قطعات و تجهیزات مخابراتی، صنعتی و… را به فروش می رساند. همچنین همانطور که مطمئنا تا این بخش از مقاله متوجه شده اید، در صورتی که قطعه مورد نظر در ایران وجود نداشته باشد، رسام این قطعه را از کشور چین در کمترین زمان و البته با مناسب ترین قیمت برای شما فراهم می کند. برای پی بردن به تنوع محصولات و مشاهده دسته بندی های مختلف، می توانید محصولات سایت را مشاهده کنید و در صورتی که سوالی برایتان پیش آمد با پشتیبانان ما صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: شناخت قطعات الکترونیکی روی برد

3. خرید قطعات صنعتی با قیمت مناسب

تفاوتی ندارد چقدر کسب و کارتان گسترده باشد، در هر صورت مطمئنا از شرکت هایی که واردات قطعات صنعتی به ایران را با هزینه مناسب انجام می دهند، استقبال می کنید. همکاری با اینگونه شرکت ها یک منفعت دو طرفه است که باعث می شود تا هر دو طرف به سود مورد نظر خود برسند. رسام با سابقه بالایی که در زمینه واردات قطعات صنعتی دارد می تواند قطعه و یا قطعات مورد نظر شما را با مناسب ترین هزینه وارد نماید. از طرفی دیگر پس از خرید نیز امکان پیگیری سفارش برایتان فراهم می باشد. چه چیزی از این بهتر که هم بتوانید محصول خود را با قیمت مناسب سفارش دهید و هم اینکه توانایی پیگیری آن را در کمترین زمان ممکن داشته باشید.

البته خدمات رسام تنها به موارد مذکور ختم نمی شود و بسیاری از معضلاتی که مشتریان در هنگام خرید با آن ها مواجه می شوند را پوشش می دهد. برای کسب اطلاعات کامل تر در خصوص خدمات رسام می توانید سایر مقالات این سایت را مطالعه نمایید تا به صحت گفته های این بخش بیش از پیش پی ببرید.

ممکن است خواندن این مطلب برای شما کارآمد باشد: شناخت انواع ترانزیستور

عوامل موثر بر زمان دریافت قطعات وارداتی

توجه داشته باشید که زمان دریافت قطعات کمیاب صنعتی می ‌تواند با توجه به فاکتور های گوناگونی متفاوت بوده و به زبان ساده عوامل زیادی در آن دخیل هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در ادامه این بخش، چند مورد از نکات موثر بر زمان واردات قطعات کمیاب صنعتی را بیان کنیم. بنابراین اگر شما نیز قصد واردات قطعات صنعتی را دارید و یا قصد دارید تا سفارش خود را از یک شرکت وارد کننده قطعات صنعتی معتبر ثبت نمایید، تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

روند گمرکی

روند گمرکی و به دنبال آن فرآیند ترخیص کالا پس از رسیدن به کشور مقصد نیز، زمان مختص به خودش را خواهد داشت. از جمله امور گمرکی می توان به پرداخت مالیات و عوارض، تأیید اسناد و مراحل دیگر نیز اشاره کرد. بنابراین در هنگام سفارش، تاثیر این موضوع بر زمان را نیز باید در نظر داشته باشید.

نوع حمل و نقل

عامل دیگری که هنگام سفارش از یک شرکت وارد کننده قطعات صنعتی باید به آن توجه داشته باشید، روش حمل و نقل انتخابی شما جهت واردات قطعات مذکور می باشد. با توجه به تنوع روش های ارسال و تفاوت قیمت آن ها شما باید روش مورد نظر خود را به شرکتی که قصد سفارش از آن را دارید، اعلام کنید. از جمله روش ‌های حمل و نقل مختلف می توان به حمل و نقل زمینی، هوایی، دریایی و همچنین ریلی، اشاره نمود. لازم به ذکر است که زمان مورد نیاز برای رسیدن قطعات سفارش داده شده، تاثیر مستقیمی با روش انتخابی شما دارد. به عنوان نمونه، درست است که در اکثر شرایط، حمل و نقل هوایی سریع ‌تر از حمل و نقل دریایی است، با این وجود در نظر داشته باشید که هزینه این روش بیشتر می باشد.

میزان فاصله کشور مبدا و مقصد

یکی از مهم ترین نکات در هنگام واردات قطعات کمیاب صنعتی فاصله کشور مبدا تا مقصد می باشد. توجه داشته باشید هنگامی که قطعات صنعتی از کشور مبدا وارد کشور مقصد می ‌شوند، فاصله جغرافیایی بین این دو کشور نقش مهمی در زمان دریافت محصولات سفارش داده شده دارد. به زبان ساده هر اندازه فاصله دو کشور مبدا و مقصد بیشتر باشد، مدت زمان تحویل قطعات سفارش داده شده نیز بیشتر است، چراکه مسافت بیشتری نیز باید طی شود.

واردات قطعات صنعتی

عوامل غیر قابل پیشبینی

توجه داشته باشید در هر کاری احتمال وقوع عوامل و اتفاقات غیر قابل پیشبینی وجود دارد؛ واردات تجهیزات صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. از جمله عوامل غیرقابل پیش ‌بینی می توان به مشکلات حمل و نقل، مشکلات زمان ‌بندی در تولید، تغییرات سیاسی و یا قوانین وضع شده در کشورها اشاره نمود که این موارد تاثیر مستقیمی بر زمان و یا در شرایطی، تاثیر مستقیمی بر نحوه ارسال می گذارند. بنابراین همواره اینگونه عوامل را نیز در نظر داشته باشید.

اگر بخواهیم این موضوع را به صورت کلی بررسی نماییم، باید بگوییم که زمان دریافت قطعات صنعتی احتمال دارد که بین چند روز تا چند هفته و حتی گاهی اوقات تا چندین ماه متغیر باشد. در هر صورت، جهت برنامه ریزی مناسب، شرکت ریز موج الکترونیک رسام، یکی از شرکت های معتبر در زمینه واردات قطعات کمیاب صنعتی، به شما توصیه می کند که همواره راه ارتباطی خود را با مامور حمل و نقل و جابجایی و همچنین تامین کننده حفظ کنید تا در صورت بروز عوامل غیرقابل پیشبینی قادر باشید تا به طور دقیق ‌تری زمان دریافت سفارشات خود را تخمین بزنید.

رسام واردات قطعات صنعتی را از چه شرکت های انجام می دهد؟

اگر پیگیر خدمات رسام باشید، مطمئنا می دانید که عمده واردات قطعات صنعتی و واردات مقاومت رسام از کشور چین می باشد. دلیل این امر آن است که کشور چین در زمینه تولید قطعات صنعتی یکی از بهترین گزینه های ممکن محسوب می شود. اولین مزیت واردات قطعات صنعتی از چین این است که قطعات صنعتی تولید شده در کارخانه های این کشور مانند بلبرینگ قیمت مناسبی دارند. در این صورت نیازی نیست نگران صرفه جویی در هزینه ها باشید و وقت خود را برای مقایسه قیمت تلف کنید؛ چراکه می دانید کارخانه های تولیدی موجود در چین هزینه هایی کاملا معقول و مناسب نسبت به سایر شرکت ها دارند.

مزیت بعدی مربوط به کیفیت قطعات می شود که در این زمینه هم چین حرف های زیادی برای گفتن دارد. کافی است به تجهیزات الکترونیکی اطراف خود نگاه کنید تا به میزان استفاده کارخانه های مختلف از قطعات چینی پی ببرید. البته لازم به ذکر است اگر قطعه سفارشی مورد نظر شما در چین تولید نشود نیز، رسام می تواند از شرکت تولید کننده آن را تهیه کند؛ بنابراین در این خصوص نیز جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

همچنین مطالعه کنید: برترین شرکت های تولید کننده قطعات الکترونیکی در جهان

مدت زمان سفارش و تحویل قطعات صنعتی از سایت رسام چقدر است؟

واردات قطعات صنعتی از چین

اگر قصد خرید قطعات صنعتی به کمک رسام را دارید، احتمالا برایتان سوال پیش آمده است که سفارش این قطعات و تحویل آن ها چقدر طول می کشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چندین پارامتر تاثیرگذار در این خصوص وجود دارد که در ادامه آن ها را ذکر خواهیم کرد. اولین پارامتر، موجود بودن یا نبودن قطعه درخواستی در بخش فروشگاه رسام می باشد. طبیعتا زمانی که قطعه ای در فروشگاه وجود داشته باشد زمان کمتری را باید منتظر بمانید؛ اما اگر وجود نداشته باشد باید زمانی را نیز برای واردات قطعات صنعتی در نظر بگیرید.

پارامتر دوم برای تخمین مدت زمان تحویل، کمیاب بودن قطعه شما می باشد. ممکن است قطعه مورد نظر شما فقط توسط شرکت خاصی تولید شود. در این صورت جای هیچگونه نگرانی نیست چراکه رسام می تواند آن را برای شما تهیه کند. با این وجود باید در نظر داشته باشید که تهیه قطعه نایاب نسبت به قطعات دیگر زمان بیشتری نیاز دارد. در نهایت برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص مدت زمان تحویل و سفارش قطعات صنعتی و سایر قطعات، پیشنهاد می کنیم با پشتیبانان ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

در ادامه به صورت مختصر برخی از مزایای واردات تجهیزات صنعتی را بیان می کنیم.

توانایی دسترسی به تکنولوژی های پیشرفته

همانطور که می دانید تهیه و خرید قطعات کمیاب صنعتی به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از این تجهیزات، کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش داده و به تکنولوژی های پیشرفته تری نسبت به رقبای خود دست پیدا کنید.

تنوع بالا

با همکاری با شرکت وارد کننده قطعات صنعتی شما به یک بازار بین المللی دسترسی خواهید داشت و برای خرید قطعات خرید مورد نیاز خود محدودیت های بسیار کمتری را تجربه خواهید کرد.

کیفیت بالا

همانطور که می دانید برخی از کشورها شهرت بسیار بالایی در حوزه تولید قطعات صنعتی با کیفیت دارا می باشند. شما می توانید با خرید از این کشورها، به تجهیزات صنعتی استاندارد و البته با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید که این موضوع می تواند یک برتری رقابتی برای شما نسبت به رقبایتان محسوب شود.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که واردات قطعات صنعتی اگر توسط شرکت مطمئنی انجام شود، نه تنها از نظر اقتصادی بلکه از نظر زمانی نیز به نفع سفارش دهنده خواهد بود. از طرفی دیگر اگر برای صرفه جویی در هزینه ها از شرکت های بی تجربه و ناآشنا استفاده کنید، در نهایت چیزی به جز ضرر عایدتان نخواهد شد. لازم به تاکید مجدد است که تمامی قطعات وارداتی توسط رسام، دارای گارانتی بوده و در صورت خرابی می توان آن را عودت داد. با این وجود شما می توانید پیش از سفارش قطعات، سایر مقالات را نیز مانند مزایای واردات قطعات صنعتی قطعات الکترونیکی مطالعه کنید تا با اهمیت خدمات رسام بیش از پیش آشنا شوید.

برای سفارش انواع قطعات الکترونیکی کمیاب از رسام کمک بگیرید.
ممنون از اینکه تا پایان مقاله واردات قطعات صنعتی همراه ما بودید.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه در “واردات قطعات صنعتی در کمترین زمان و با بهترین قیمت

  1. سجادیان فر گفت:

    شما کبل های فشار قوی هم در فروشگاهتون دارین ؟

  2. وحدانی گفت:

    سلام بار از آسیای شرقی به صورت هوایی هم برای واردات قبول میکنید ؟ بار عمدتا ابزارآلات صنعتی هست

  3. Fatmi گفت:

    سلام و خسته نباشید مدت زمان تقریبی واردات ابزارآلات کشاورزی به چه صورت است ؟ آیا واردات سریع هم دارید ؟؟

  4. Fatmi گفت:

    سلام و خسته نباشید مدت زمان تقریبی واردات ابزارآلات کشاورزی به چه صورت است ؟ آیا واردات سریع هم دارید ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *