مقالات

واردات کالا از هنگ کنگ

واردات کالا از هنگ کنگ

برای دریافت مشاوره در زمینه واردات کالا از هنگ کنگ با شماره 02122920838 تماس بگیرید. 

شرکت ریز موج الکترونیک رسام واردکننده انواع قطعات الکترونیکی و صنعتی از خارج از کشور

واردات کالا از هنگ کنگ موضوعی است که در این نوشته می خواهیم به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم و به ارائه توضیحات کامل و کاربردی در مورد مراحل واردات کالا از هنگ کنگ و همچنین  قوانین واردات کالا از هنگ کنگ و … بپردازیم.

 

واردات کالا از هنگ کنگ به ایران

از آن جایی که در شهر هنگ کنگ شرکت های بازرگانی و صادر کننده های بسیار زیادی در حال فعالیت هستند، توجه وارد کننده ها در حوزه های مختلف خصوصا در زمینه واردات قطعات الکترونیک به این شهر در حال رشد و پیشرفت جلب شده است. قابل ذکر است که هنگ کنگ یکی از مهم ترین بنادر تجاری و البته دهمین صادر کننده بزرگ در جهان می باشد.

افرادی که در زمینه واردات فعالیت می کنند به این باور رسیده اند که خرید و واردات کالا از هنگ کنگ در قیاس به چین بسیار مناسب تر و به صرفه تر است. هرچند در هنگ کنگ هیچ کارخانه ای وجود ندارد اما شرکت های بازرگانی بسیار معتبر و حرفه ای در این کلان شهر به فعالیت می پردازند. برخی از این شرکت های بازرگانی، کارخانه های تولیدی بزرگی را در چین دارند و می توانند به طور مستقیم به شما در واردات و ترخیص کالا از هنگ کنگ کمک کنند.

جالب است بدانید که بسیاری از وارد کننده های حرفه ای می گویند سفارش و خرید کالا از شرکت های بازرگانی و تأمین کننده ها بسیار به صرفه تر و راحت تر از خرید از کارخانه ها و تولید کننده ها می باشد و این یکی از اصلی ترین دلایل آن ها برای سفارش واردات کالا از هنگ کنگ است.

آشنایی با: بهترین شرکت های الکترونیکی ایران

شرایط واردات کالا از هنگ کنگ

شرایط واردات کالا از هنگ کنگ

با تمام مزایا و امتیازاتی که واردات کالا از هنگ کنگ به ایران دارد بهتر است با  مشکلات واردات کالا از هنگ کنگ نیز آشنا شوید. یکی از اصلی ترین مشکلات واردات کالا از هنگ کنگ زمانی رخ می دهد که شما فریب یکی از شرکت های بازرگانی کلاهبردار و سودجو را بخورید.

افراد کلاهبردار می توانند به راحتی در هنگ کنگ یک شرکت بازرگانی تقلبی دائر کنند و شما را فریب دهند. برای جلوگیری از این مشکل توصیه می شود تا قبل از سفارش واردات کالا از هنگ کنگ از مستقر بودن آن شرکت در آن شهر اطمینان پیدا کنید. برای این منظور پیش از خرید و واردات کالا از هنگ کنگ باید اطلاعات حساب بانکی آن‌ شرکت و همچنین پروانه کسب آن ها را با دقت بررسی کنید.

علاوه بر این باید مطمئن شوید که دفتر شرکت بازرگانی که می خواهید از طریق آن ها واردات و ترخیص کالا از هنگ کنگ را انجام دهید حتما در شهر هنگ کنگ قرار دارد و صاحب شرکت نیز شهروند هنگ‌ کنگ است و یا در آن شهر اقامت قانونی دارد.

شاید خواندن این مطلب برای شما مفید باشد: شناخت قطعات الکترونیکی روی برد

آدرس شرکت ریز موج الکترونیک رسام:

میرداماد-خیابان نفت جنوبی(صدق)-خیابان تابان شرقی-پلاک3-واحد4

تلفن های تماس:
021-22920838

021-66753785-7

روش واردات کالا از هنگ کنگ

روش واردات کالا از هنگ کنگ

برای داشتن معاملات موفق و نیفتادن در دام سودجویان توصیه می شود تا پیش از شروع به کار به طور کامل با قوانین واردات کالا از هنگ کنگ آشنا شوید. یکی از مطمئن ترین راه ها برای آشنایی با شرکت های بازرگانی و تأمین کننده های مستقر در هنگ کنگ دیدار و شناخت آن ها از طریق نمایشگاه های تجاری مختلف است. راه دیگر نیز سفر به این شهر می باشد.

واردات کالا از هنگ کنگ به ایران به طور گسترده شامل قطعات الکترونیکی، قطعات کامپیوتری، ماشین آلات و قطعات برقی، تجهیزات مخابراتی، ماشین های اداری، لوازم خانگی، پوشاک و … می شود. واردات هوایی کالا از هنگ کنگ راهی سریع و مطمئن برای وارد کننده ها می باشد. بیشتر از 6 هزار تن کالا در هر روز از فرودگاه هنگ کنگ به نقاط مختلف جهان ارسال می شود و این میزان از واردات هوایی کالا از هنگ کنگ سبب شده است تا این فرودگاه رتبه اول جهان در انتقال کالا به خارج را داشته باشد.

با این حال خوب است بدانید، نحوه ی واردات کالا از هنگ کنگ می تواند به صورت دریایی نیز انجام شود. بازرگانی در هنگ کنگ دارای شبکه ی وسیعی از حمل و نقل دریایی می باشد. طریقه واردات کالا از هنگ کنگ از راه دریا شامل سرویس های عادی تجاری و سرویس های ویژه می شود. بندر هنگ کنگ دارای 600 کشتی با حجم های متفاوت و بیش از 10 ترمینال باربری است. جالب است بدانید که این بندر، رتبه سوم جهان را در میان بنادر کانتینری دارد.

هزینه های واردات کالا از هنگ کنگ

هزینه های واردات کالا از هنگ کنگ

دلار هنگ کنگ، پول رایج در هنگ کنگ می باشد. دلار هنگ کنگ به صد سنت تقسیم می شود و به طور حدودی هر یک دلار امریکا برابر با هشتاد دلار هنگ کنگ است. اسکناس های رایج در هنگ کنگ شامل اسکناس های 10، 20، 50، 100، 500 و 1000 دلاری و سکه های آن ها نیز شامل سکه های  10، 20 و 50 سنتی و 1، 2، 5 و 10 دلاری می شوند.

مناسب بودن هزینه های واردات کالا از هنگ کنگ سبب شده است تا این منطقه به قطب سرمایه گذاری و معاملات تجاری در آسیا تبدیل شود. یکی از مهم ترین دلایلی که سبب مناسب شدن هزینه های واردات کالا از هنگ کنگ شده است این است که سیستم گمرکی هنگ کنگ برای واردات یا صادرات هیچ تعرفه ای قرار نداده است ( البته به جز در مورد چند قلم از اجناس).

نحوه واردات کالا از هنگ کنگ

مزایای واردات قطعات الکترونیکی

تا اینجا به بررسی چگونگی واردات کالا از هنگ کنگ، مشکلات واردات کالا از هنگ کنگ، قوانین واردات کالا از هنگ کنگ و … پرداختیم.

یکی از فعال ترین و حرفه ای ترین شرکت ها و مجموعه هایی که در زمینه واردات قطعات الکترونیکی از خارج به داخل کشور در حال فعالیت است، مجموعه ریز موج الکترونیک رسام می باشد. از مهم ترین مزایای وارد کردن قطعات الکترونیکی از خارج می توانیم به دسترسی راحت تر و سریع تر به قطعات اورجینال و با کیفیت اشاره کنیم. به این ترتیب شما می توانید از اصل بودن کالایی که به دستتان می رسد اطمینان داشته باشید.

علاوه بر این، واردات این قطعات می تواند مشکل کمبودها و تحریم های موجود در این زمینه را بر طرف کرده و به شما در تأمین قطعات کمیاب و نایاب کمک زیادی کند. بدیهی است که با رفع کمبودهای موجود و برابر شدن میزان عرضه ی بازار و تقاضای مشتریان، هزینه ی قطعات نیز پایین تر می آید و شما می توانید قطعات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تر و کیفیت بالاتر تهیه کنید.

سفارش واردات کالا از هنگ کنگ

جمع بندی

در این نوشته سعی کردیم تا اطلاعات کاملی در مورد نحوه واردات کالا از هنگ کنگ و همچنین شرایط واردات کالا از هنگ کنگ و … ارائه دهیم. همان طور که اشاره کردیم مجموعه ریز موج الکترونیک رسام با فعالیت در این زمینه و وارد کردن قطعات الکترونیکی از خارج از کشور توانسته است نقش مهمی در تأمین قطعات کمیاب و رفع کمبود قطعات الکترونیک داشته باشد. بنابراین اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که قطعات الکترونیکی خاص را از کجا تامین کنیم؟ می توانید به راحتی از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

برای سفارش قطعات الکترونیکی از خارج، خرید انواع قطعات برد الکترونیکی، خرید ترانزیستور، خرید پتانسیومتر تریمر، خرید تجهیزات فیبر نوری و … کافی است تا سفارش خود را در این سایت ثبت کنید تا محصول مورد نظر در اسرع وقت با قیمت مناسب و کیفیت خوب به شما تحویل داده شود.

مطالب بیشتر:

ترانزیستور چیست

کاربرد ترایاک

انواع سلف

4.2/5 - (5 امتیاز)

5 دیدگاه در “واردات کالا از هنگ کنگ

  1. زنگویی گفت:

    واردات تمامی قطعات را از هنگ کنگ دارید؟ محدودیتی در واردات ندارید؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      نمیشه دفت ۱۰۰ درصد ولی حدالامکان انجام میدیم

  2. نوری گفت:

    برای واردات قطعات ماشین آلات کشاورزی حمل دریایی بهتر است یا هوایی ؟ هزینه ارسال به چه صورت است ؟

  3. قبادی گفت:

    باسلام .
    بسته بندی کالاها به چه صورت هست سلامت محصولات تضمین میشه؟؟

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      تحویی به شرط سلامت کالا در تهران انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *