مقالات

اهمیت واردات کالا از چین توسط شرکت های معتبر

واردات کالا از چین

همه ما می دانیم که بسیاری از کسب و کارهایی که در زمینه تولید وسایل الکترونیکی فعالیت می کنند، به قطعات الکترونیکی نیاز زیادی دارند. تفاوتی ندارد چه وسیله الکترونیکی تولید می کنند، چراکه تمامی این وسایل را قطعات الکترونیکی تشکیل داده اند. با این وجود تنها کسب و کارهای مذکور نیستند که از قطعات الکترونیکی استفاده می کنند. بسیاری از افراد نیز ممکن است به دلیل ایجاد مشکلی در تجهیزات خود، نیاز به این قطعات پیدا کنند. در چین شرایطی اگر قطعه مذکور کمیاب باشد، چه باید کرد؟ آیا باید وسیله ای که خراب شده است را تعویض کرد؟ مسلما خیر. اگر شما با شرکت هایی همچون شرکت ریز موج الکترونیک رسام آشنا باشید، می توانید حتی قطعات کمیاب را نیز سفارش دهید. توجه داشته باشید که روش تامین قطعات در این شرکت، واردات کالا از چین به ایران و سایر کشورهای معتبر در زمینه تولید قطعات الکترونیکی می باشد. در چنین شرایطی ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چرا واردات کالا از چین؟ این روش چه مزایایی را برای خریداران در بر دارد؟ تا پایان این بخش با ما همراه باشید تا به طور کامل مزایای آن را بررسی نماییم.

شاید برای شما جالب باشد: ترانزیستور چیست

برای دریافت مشاوره در زمینه واردات کالا از هنگ کنگ با شماره 02122920838 تماس بگیرید. 

شرکت ریز موج الکترونیک رسام واردکننده انواع قطعات الکترونیکی و صنعتی از خارج از کشور

 

 

هزینه مناسب

مسلما یکی از مهم ترین دلایلی که منجر شده است واردات کالا از چین مورد توجه شرکت هایی همچون رسام قرار بگیرد، هزینه آن ها می باشد. بر خلاف تصور عموم که بر این باورند که در این روش باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند، قطعاتی وارداتی هزینه کاملا مناسبی را دارند. طبیعی است که به دلیل وارداتی بودن آن ها هزینه ای به این قطعات اضافه شود اما در صورتی که قصد خرید تعداد زیادی از قطعات را داشته باشید و یا قطعه مورد نظر شما نایاب باشد، این هزینه کاملا به صرفه می باشد. همچنین از آنجایی که رسام، برخلاف بسیاری از شرکت های مشابه، هزینه ای اضافه تر را از شما دریافت نمی کند، این خرید برای شما کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

شاید برایتان مفید باشد: تشخیص قطعات الکترونیک اورجینال

کیفیت بالای قطعات

از آنجایی که چین یکی از کشورهای مطرح تولید کننده قطعات الکترونیکی نه در آسیا بلکه در سطح جهان می باشد، طبیعی است که قطعات تولید شده توسط کارخانه های آن کیفیت بالایی داشته باشند. منظور از کیفیت بالا، تنها خوب بودن قطعات نیست؛ منطور ما بالا بودن دوام آن ها و کارکرد طولانی مدتشان نیز می باشد. به همین دلیل همواره به افرادی که قصد خرید قطعات الکترونیکی را دارند توصیه می کنیم که خرید خود را از رسام انجام دهند؛ چراکه این شرکت تمامی قطعات خود را از کارخانه های معتبر در سراسر جهان تهیه کرده و به همین دلیل به واردات تمامی قطعات آن کیفیت بالایی دارند. طبیعی است که کیفیت بالا علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه های الکترونیکی، از خرابی زود هنگام آن و ضررهای احتمالی نیز جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید: سلف چیست

شرایط واردات کالا از چین

ضمانت قطعات

در شرایط کنونی کمتر شرکتی، محصولات وارداتی خود را ضمانت می کند؛ چراکه در صورت خرابی و یا مشکل داشتن قطعات، متحمل ضررهای سنگینی خواهد شد. با این وجود رسام گارانتی تعویض کالا داشته و در صورتی که قطعه مورد نظر شما دارای هرگونه مشکلی باشد، در مدت زمانی مشخص قادر خواهید بود تا آن را مرجوع کنید. در چنین شرایطی اگر قطعه کاملا مشابه دیگری موجود باشد آن قطعه را برای شما ارسال کرده در غیر اینصورت هزینه پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد. دلیل این ضمانت این است که رسام خرید قطعات الکترونیکی مانند قطعات اکتیو و پسیو و قطعات برد الکترونیکی را از معتبرترین کارخانه های جهان انجام می دهد. این موضوع تا اندازه زیادی کیفیت قطعات را تضمین می کند؛ چراکه شرکت های معتبر بیش از هر چیز به کیفیت قطعات خود اهمیت می دهند. با این وجود هیچ کارخانه ای از خطا مصون نیست و به همین دلیل است که رسام ضمانت می کند که حتی اگر یک درصد هم قطعه شما مشکلی داشت، امکان تعویض و یا عودت مبلغ برای شما وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید: قطعات الکترونیکی خاص را از کجا تامین کنیم؟

تنوع قطعات

زماتی که صحبت از واردات کالا از چین به ایران می شود، علاوه بر کیفیت و قیمت، تنوع قطعات نیز عامل دیگری است که مورد توجه قرار می گیرد. چراکه در اینجا تنها با کارخانه های موجود در کشور رو به رو نیستید؛ شرکت ریز موج الکترونیک رسام نه تنها از چین بلکه از سایر کشورهای معتبر در زمینه تولید قطعات الکترونیک و قطعات صنعتی، واردات قطعات صنعتی و الکترونیکی را انجام می دهد. بنابراین حتی اگر قطعه مورد نظر شما در کشوری مانند آمریکا نیز تولید شده باشد، رسام امکان خرید قطعه از آن کشور را نیز دارد. این موضوع منجر می شود شما در هنگام خرید به طیف وسیعی از قطعات الکترونیکی دسترسی داشته و در هنگام انتخاب، هیچ محدودیتی نداشته باشید. همچنین زمانی که محدودیتی در انتخاب قطعه مورد نظر نداشته باشید، قادر خواهید بود تا بهترین قطعه موجود را انتخاب نمایید.

هزینه های واردات کالا از چین

تیم پشتیبانی مجرب

بر همگان واضح و مبرهن است که یکی از مهم ترین مشکلات خرید آنلاین عدم وجود تیم پشتیبانی مجرب می باشد. زمانی که رسام واردات هوایی کالا از چین را انجام می دهد، شما قادر خواهید بود که با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و وضعیت قطعه یا قطعات خریداری شده و همچنین واردات و ترخیص کالا از چین را جویا شوید. همچنین اگر در انتخاب قطعه مردد هستید نیز قادر خواهید بود که از تیم پشتیبانی ریز موج الکترونیک رسام، مشاوره گرفته و ابهامات خود را رفع کنید. این موضوع نه تنها در هنگام خرید بلکه پس از خرید نیز وجود دارد و پشتیبانان رسام کاملا در خدمت شما هستند. بنابراین اگر ابهام و یا سوالی در خصوص اینکه کدام قطعه یا برند بیش از دیگری به کارتان خواهد آمد دارید، حتما از مشاوران ما کمک بخواهید تا در کمترین زمان ابهاماتتان رفع شده و بتوانید قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید.

توصیه مهم در خصوص خرید قطعات الکترونیکی

یک توصیه مهم که در زمینه خرید قطعات مذکور برای شما داریم این است که به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید. در چنین شرایطی که بسیاری از شرکت ها به دلیل سود و منفعت خودشان اقدام به فروش قطعات بی کیفیت می کنند، حواستان باشد که به دام این شرکت ها نیفتید. طبیعی است که ممکن است در وهله اول تفاوت قیمت توجه شما را جلب کند اما با توجه به تجربه این تضمین را به شما می دهیم که خرید قطعات با قیمتی بسیار ارزان تر از قیمت موجود در بازار به هیچ وجه اقدام درستی نیست. دلیل آن نیز ساده است؛ برای اینکه یک شرکت بتواند قطعه ای را با قیمت ارزان تر از قیمت موجود در بازار بفروشد، مجبور است تا از قطعات درجه دو یا سه استفاده کند.

در چنین شرایطی، خریدار که از این موضوع اطلاعی ندارد، قطعه را خریده و تنها پس از گذشت مدتی از استفاده، قطعه خریداری شده خراب می شود. در چنین شرایطی نه شرکت مذکور قطعه را پس می گیرد، نه قطعه شما به درستی کار می کند. به همین دلیل بهتر است همواره خرید خود را از شرکت های معتبری همچون رسام انجام دهید تا از نظر کیفیت خیالتان راحت باشد. از نظر قیمت نیز همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، قطعات با معقول ترین قیمت و در مواردی حتی با قیمتی پایین تر، به دلیل مواردی مانند رقابتی بودن بازار، به فروش می رسند. با این وجود رسام به دلیل واردات کالا از چین و سایر کشورها هیچگاه قطعاتی بی کیفیتی را تهیه نمی کند. همچنین برای اطلاع کامل از چگونگی واردات کالا از چین می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

شاید برایتان جالب باشد: چه قطعات الکترونیکی کمیاب هستند؟

واردات و ترخیص کالا از چین

جمع بندی

در این بخش به طور کامل سعی کردیم تا تمامی موارد مرتبط با واردات کالا از چین را پوشش دهیم. همانطور که مطمئنا در مقاله متوجه شدید، کشور چین یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه تولید قطعات الکترونیکی می باشد و چه چیزی بهتر از آنکه این قطعات را از کارخانه های کشور مذکور خریداری نمایید. همچنین هزینه های واردات کالا از چین کاملا مناسب می باشد. با این وجود مسائلی مانند ترخیص قطعات از گمرک، یافتن شرکت مناسب، شرایط گارانتی در صورت خرید مستقیم و بدون واسطه و مواردی از این قبیل باعث شده است تا افراد برای خرید قطعات مورد نظر خود از شرکت هایی مانند رسام استفاده کنند. شما نیز اگر قصد خرید قطعات الکترونیکی را دارید اما اطلاعات زیادی در خصوص نحوه خرید قطعات از رسام و واردات قطعات الکترونیکی از چین ندارید، پیشنهاد می کنیم سایر مقالات موجود در سایت را مطالعه کرده و یا برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

این توصیه را فراموش نکنید؛ سفارش انواع قطعات الکترونیکی را فقط به بهترین شرکت های الکترونیکی ایران که معتبر هستند ارائه کنید.

ممنون از شما که تا پایان این مقاله با موضوع واردات کالا از چین ما را همراهی کردید. با آرزوی خریدی رضایت بخش برای شما.

4.3/5 - (3 امتیاز)

4 دیدگاه در “اهمیت واردات کالا از چین توسط شرکت های معتبر

  1. farhad baghri گفت:

    سلام و خسته نباشید
    مطالب عالی و مفید بود

  2. علی عبادی نیا گفت:

    سلام و وقت بخیر
    میخاستم بدونم ارسال بار از سنگاپور هم دارید؟
    حدودا 1.5 تن قطعه یدکی؟
    و اینکه هزینه و مدت زمان ارسال چقدر میشه؟

  3. حسینی گفت:

    سلام و درود
    باید تشکر کرد از مشتری مداری و وقت شناسی که در کارهاتون انجام میدید

    1. مدیرسایت گفت:

      سلام وقت بخیر سپاس از لطف و حمایت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *